Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine første erfaringer med at lave en infografik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer, 

For en uges tid siden, stillede jeg er spørgsmål herinde på Amino vedrørende design af infografik. Jeg synes det er en fantastisk god måde, at visualisere sit budskab. Jeg kunne ikke finde tilstrækkelig information herinde, så jeg forsøgte, at høre andre steder. Mit formål med denne post er, at give mine første erfaringer videre, og samtidig vise jer mit resultat. 

Der er en del steder på nettet, hvor I kan få produceret en infografik for en overkommelig pris (500 kr. +) Jeg besluttede mig for, at forsøge at finde en mere holdbar løsning, som giver mig mulighed for, at teste det af selv. Jeg fandt frem til at Visual.ly er en god inspirationskilde men desværre ikke en tjeneste, som tilbyder dig at oprette ens egne.

Jeg kom desuden frem til, at Piktochart.com har en udemærket løsning, som kan producere et udemærket resultat. Jeg har købt et års abonnement på deres PRO version, og det ser faktisk meget fornuftigt ud. Mange temaer, mange ikoner, billeder mm. 

Efter et par aftenener i værkstedet, er dette resultatet, som jeg er kommet frem til. Hvis du mener, at det kan være interessant for dine læsere på din blog eller andre steder, vil jeg være taknemmelig for, at du vælger at dele den. Det er nemt at bruge og der er super god support.

Hvis nogen af jer har spørgsmål vedrørende de indledende erfaringer, eller nogle mere erfarne brugere med input, så hører jeg meget gerne fra jer herinde. Jeg håber denne post kan hjælpe andre i fremtiden. Ha' en dejlig aften :o)

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lige følge op og sige, at der er flere som efterfølgende har bedt om, at få tilsendt grafikken. Det virker som om, at Piktochart.com rent faktisk kan producere et resultat, som andre gider at kigge på :o)

Det var lige til jeres information og som feedback efter den første dag den har været online. 

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)