Hej venner, |
Er der tale om en vare til videresalg så skal du være importør registreret før du lovligt kan importere produktet.
I øvrigt må du ikke markedsføre et sådan produkt før det er anmeldt til miljøstyrelsen.
Hej venner, |
Er der tale om en vare til videresalg så skal du være importør registreret før du lovligt kan importere produktet. I øvrigt må du ikke markedsføre et sådan produkt før det er anmeldt til miljøstyrelsen. |
Det er ment til videresalg, ja. |
Kan du forklare mig hvilken selskabsform der skal oprettes så, Ravn? |
Hej.
Venlig hilsen Simon. |
ja du skal oprette CVR og kan HER læse lidt tanker om at starte virksomhed og i DETTE LINK og endeligt her OVERVEJELSE OM PERSONLIG VIRKSOMHED ELLER SELSKAB - hvor største forskel som du kan læse, at i personligt selskab har du mulighed for at trække underskud fra i anden personlig indkomst men hæfter personligt- modsat selskabsformerne - men læs og du vil være med Skaf dig et økonomiprogram så du er sikker på du er med hvad regnskab angår eller find en der vil føre det for dig eksternt, og sæt dig også lidt ind i told osv, miljø og godkendelser var du jo med på god vind med det vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Er det pligtigt at registrerer sig ved miljøstyrelsen også hvis man f.eks importere paraplyer? |
Jeg håber også du er klar over regler vedr. mærkning og indhold stoffet i produktet? Med hensyn til virksomhedsform er der ikke nogen krav for at blive importør registreret. om du vil oprette en enkeltmandsvirksomhed et anpartsselskab er jo helt op til dig og dine fremtidige behov. Anpartsselskaber vil kræve en egenkapital på 50.000 kr for at blive oprettet ( efter 1.1.2014) Mvh Ravn |
Jeg skal anmelde mit produkt til Miljøstyrelsen, da det er cremér. |
Men du ved jo stadigvæk ikke hvad indholdstofferne produktet indeholder, da asiatere har det jo med at lyve. Hvordan vil du sikre dig at du overholder gældende lovgivning? |