Hej Amino"er, håber i kan hjælpe. Min kæreste og jeg har planer om at starte en webshop engang i det nye år, Vi har fundet navnet på hjemmesiden, i første omgang starter vi op med "brugskunst" da min kæreste kender meget til det område. men navnet på siden ligger op til meget mere end det, så vi mener der er store udviklings muligheder. vi har planer om at starte op med dropshipping, da vi kan holde udgifterne nede til varelager til der kommer godt gang i det, plus vi vil nok kunne tilbyde et breder udvalg af vare, plus vi kan bruge alle kræfter på at yde kanon service, bruge meget tid på reklame og omtale. Hvis der er nogen som kender til grosister inden for brugskunst, der tilbyder dropshipping, vil jeg meget gerne høre fra jer ? Vi er begge rimelige til it, men kender ikke til at få en webside op at køre, vi regner der for med at få nogen til at lave en færdig hjemmesiden til os, også selv lære det der fra. hvad koster det at få en super fin hjemmeside lavet, kan se nogen steder de tilbyder de fra 1500kr. men vi vil nok heller give noget mere også få en lækker hjemmeside, som vi mener passer til den kvalitet og service vi vil yde ?? Vi regner med at starte et aps. hvor vi selv har de 50.000kr der skal til det, men hvor meget skal man regne med, at det vil koste i opstart (det første år) vi har selv plads i vores hus til kontor, vi er begge i fuldtidsarbejde, så det bliver alt vores fritid der skal bruges. Håber på nogle tilbage meldinger, gode, som mindre gode På forhånd tak |
Hej,
mulighede findes der massere af og for at undgå et kæmpevarelager er det en god ide med dropshipping
man an kan få mange billige sider op - og det er ikke fordi de altid er dårligere :) bare fordi en liter mælk er 1 kr billigere i netto end Føtex er den ikke dårligere :) når det så er sagt sidder der mange unge mennesker og udvikler i sin fritid - det kan blive billigere i starten - men måske meget dyre i sidste ende - i bund og grund handler det om at finde en udvikler man klinger med og man ved laver sit arbejde ordenligt og man har de samme tanker - så når i siger a tror udvikleren ikke b :)
der findes en del der tilbyder dropshipping og kan ikke huske det - men mener der er nogen der har lavet en portal hvor mange af dem er :)
hvis is det har jeres interesse, er i meget velkommen til at skrive en pm så kommer vi gerne med et tilbyd på en webshoppen og ellers kender vi også nogen der tilbyder dropshipping :)
Hvad angår kapital - kan man sige at starte et ApS kan være en større ulempe end fordel når det handler om en lille forretning ved siden af sit dagsjob - i kan starte for langt mindre og være lige så godt dækket :)
held led og lykke med projektet uanset hvad i gør :)