I WooCommerce har jeg et hovedprodukt (fx en PC). Når produktsiden til denne PC vises, skal der være et dropdown felt som tillader at man kan vælge tilkøb som fx forsikringer. Når man har valgt en forsikring og trykker på "Føj til kurv" ved PC'en, så ryger både PC og forsikring i kurven som to seperate produkter.
Det ved jeg ikke, men kan du ikke bruge "relaterede produkter" og vise dem neden under?
Vh Line
Hej Line
I realiteten kunne jeg godt anvende "Relaterede Produkter", men kan ikke bruge den måde de vises på, da der skal vises andre tilbehørs produkter i denne område. :-)
I WooCommerce har jeg et hovedprodukt (fx en PC). Når produktsiden til denne PC vises, skal der være et dropdown felt som tillader at man kan vælge tilkøb som fx forsikringer. Når man har valgt en forsikring og trykker på "Føj til kurv" ved PC'en, så ryger både PC og forsikring i kurven som to seperate produkter.
Disse er der kigget på, men det er ikke nogen som opfylder kravet. Men derimod Gravity Forms med extension til WooCommerce er noget som gør, præcis det jeg gerne vil have :-)