Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til eksklusiv/fin indpakning af pakker?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er igang med at starte en webshop op hvor produkterne primært vil være til high-end segmentet i branchen.

Der er tale om langtidsholdbare fødevarer

Størrelsen (altså det indholde fylder - der er tale om faste mængder) vil ca. være: h 15cm, l 20cm, b 20 cm 

Er der nogle der har erfaring med indpakning/emballering af pakker, så de får et eksklusivt udseende til en ikke alt for høj stk.pris?

Mvh

Ann

Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 27
Fra  MARCWIN Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ann,

Tag et kig på www.marcwin.dk 

Vi kan hjælpe dig med opgaven.


Jeg må lige have lidt mere info på hvilken stil du er ude efter og hvilke produkter det drejser sig om osv.

Derefter kan jeg sende et par layout med idéer.

Har du allerede aftale med eller idé til hvem der skal trykke embalagen?

Mvh P

Kindly regards


Philip M.W.Schmidt
CEO / Creative Director



Grafisk design - og Markedsføringsbureau

Marstrandsgade 3 III th
8000 Aarhus C
Denmark

E.  philip@marcwin.dk
W.
www.marcwin.dk 
              

This message is private and confidential and is intended only for the addressee(s). If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. Finally, the recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email. 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Tak for input.

Det er som udgangspunkt ikke det grafiske vi er interesserede i.

Det er mere hvordan vi kan få det til at se elegant ud OG samtidigt være billigt. 

Altså det at sende en pakke med kvalitetsindhold. Det skal gerne se eksklusivt ud, men prisen pr. stk skal være så lav som mulig. Og så kan det muligvis godt indeholde noget grafisk (vi har jo logo og webdesign mv. man kan ta' udgangspunkt i), men det vil formentlig gøre det dyrere.

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vel også an på hvilke varer det er, om det er eksklusiv indpakning eller ej...

altså jeg tænker på at det skal hænge sammen produkt og emballage...

kommer gerne med ideer hvis du skriver hvad der er tale om, alternativt kan man ofte få gode ideer selv ved at se på Pinterest...

håber det var til lidt hjælp

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

MARCWIN:

This message is private and confidential and is intended only for the addressee(s). If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. Finally, the recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email. 

Det skulle nok ikke lige have været med her... Sjusk :-) 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@jesper

Altså nu har jeg jo valgt i mit oplæg at der er tale om eksklusiv indpakning - og det brude vel være nok ;)

Men ok, der er tale om nogle high end langtidsholdbare fødevareprodukter/snacks.

Mvh

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ann:
Altså nu har jeg jo valgt i mit oplæg at der er tale om eksklusiv indpakning - og det brude vel være nok ;)

På ingen måde nok info for du skriver intet om hvad der er tale om, er det den ydre forsendelses emballage eller er der selve emballagen til varen ?.  

Du vil have en eksklusiv indpakning, men den må stort set ikke koste nogen - hvordan det harmonere må du vist lige forklare os. 

Ravn

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg skriver nu det meste i mit første indlæg, men okay.

Jeg ved ikke så meget om indpakning.

Jeg skriver for at få input.

Og jo jeg vil gerne betale, men der må findes kreative løsninger der gør at det ser flot ud men ikke nødvendigvis koster kassen.

Da det er fødevarer, så er de jo pakket ind, men de kræver vel noget inder-indpakning/æske + yder-indpakning/kasse..måske. Det er lidt det jeg søger kommentarer på.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)