Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synkronisere gmail og outlook?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Hvorfor vil du sætte det op i Gmail?

For at have det samlet et eller andet sted så jeg ikke skal en masse igennem for at tjekke mails...

Oxkjær:
Du opretter jo blot dine mailkontis som IMAP i dine email klienter på alle dine enheder.

Så jeg kan godt have flere mail adresser / konti i det mail program der er på min mobilos hvis jeg får det der imap på?? :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:51

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Så jeg kan godt have flere mail adresser / konti i det mail program der er på min mobilos hvis jeg får det der imap på?? :)

Ja da, jeg har pt. 4 sat op på min Iphone, og fordelen er, at hvis jeg svarer en mail fra min Iphone, så ligger den i sendt post i min Outlook:

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:54

Cool :)

Gælder det så også hvis du har flere domæner?? Fx har jeg både aaimport.dk og istol.dk 

Så skal jeg i hvert fald straks have fat i vores webhotel og spørge ind til det der Imap :))

Hilsen Morten

p.s. har du fået ny kontorstol endnu?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:56

Gælder det så også hvis du har flere domæner

Ja da :-)

p.s. har du fået ny kontorstol endnu

Nej, jeg sidder stadigvæk på laserne af den gamle :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:25

Hej Morten

Har fundet dig en løsning på problemerne? :)

Hvis ikke så smid en besked, så skal jeg forsøge at hjælpe dig.

Mvh Kim

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:49

Kim:
Har fundet dig en løsning på problemerne? :)

Hej Kim

Ja det der smarte imap var lige hvad jeg havde brug for :)

Nu er der dog blot et par småting der irriterer, så har du en idé til en løsning, så sig endelig til :)

1) Når jeg sletter mails i outlook, så slettes det ikke - der er bare en streg over

2) Jeg er ikke besynderlig begejstret for mailprogrammet på min android telefon. Mon der findes andre aps der er lækrere?

... alså blot hvis har nogen anelse :)

Hilsen Morten 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:58
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:05

TAK Big Smile

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:34

Hej Morten

Er der en bestemt funktion i Outlook der gør, at du gerne vil bruge det? Hvis ja, så hjælper denne post ikke :) Men prøv evt. at læse hvad jeg selv gør, hvilket virker rigtig fint for mig:

Jeg har en hel del mailkonti, hvoraf én af dem er den jeg anser for min primære mailkonto. Jeg kører ALT mail over Gmail, ganske enkelt ved at Gmail modtager post fra alle mine andre mailkonti (nogle af dem med imap i det omfang det er understøttet, andre ved simpel videresendelse). Det gør, at al mail jeg modtager ender i min Gmail (som ikke er min primære mailkonto).

Fra min Gmail har jeg så sat det op således, at jeg ligeledes kan sende mails med alle mine mailkonti som afsender. Dette kan ovenikøbet tilpasses, så Gmail anvender en forskellig SMTP server alt efter hvilken mailadresse du ønsker at sende fra. Smart!

Oven i det kommer så naturligvis mulighederne for at tildele diverse mails forskellige labels, hvilket gør at du kan kategorisere alt præcist som du vil have det.

Bottom line, så har jeg den fordel, at ALT foregår i skyen. Jeg kan via GMail sende og modtage fra alle mine emailkonti, og alle mails kan nemt arkiveres i Gmail, da søgefunktionen gør det nemt at "google" sig frem til tidligere mails.

Grunden til at jeg skriver alt det her er, at mange som ønsker at arbejde med mails inspireret af tidligere erfarring med diverse exchange produkter ikke altid indser, at de præcis samme fordele nemt kan opnås med GMail. Men som jeg sagde i starten, hvis der er en bestemt Outlook-grund til at du gerne vil have indholdet synkroniseret ned i en Outlook, ja så bliver du nok nød til at opsætte alt som seperate IMAP konti på alle dine forskellige enheder.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)