Hej Morten
Er der en bestemt funktion i Outlook der gør, at du gerne vil bruge det? Hvis ja, så hjælper denne post ikke :) Men prøv evt. at læse hvad jeg selv gør, hvilket virker rigtig fint for mig:
Jeg har en hel del mailkonti, hvoraf én af dem er den jeg anser for min primære mailkonto. Jeg kører ALT mail over Gmail, ganske enkelt ved at Gmail modtager post fra alle mine andre mailkonti (nogle af dem med imap i det omfang det er understøttet, andre ved simpel videresendelse). Det gør, at al mail jeg modtager ender i min Gmail (som ikke er min primære mailkonto).
Fra min Gmail har jeg så sat det op således, at jeg ligeledes kan sende mails med alle mine mailkonti som afsender. Dette kan ovenikøbet tilpasses, så Gmail anvender en forskellig SMTP server alt efter hvilken mailadresse du ønsker at sende fra. Smart!
Oven i det kommer så naturligvis mulighederne for at tildele diverse mails forskellige labels, hvilket gør at du kan kategorisere alt præcist som du vil have det.
Bottom line, så har jeg den fordel, at ALT foregår i skyen. Jeg kan via GMail sende og modtage fra alle mine emailkonti, og alle mails kan nemt arkiveres i Gmail, da søgefunktionen gør det nemt at "google" sig frem til tidligere mails.
Grunden til at jeg skriver alt det her er, at mange som ønsker at arbejde med mails inspireret af tidligere erfarring med diverse exchange produkter ikke altid indser, at de præcis samme fordele nemt kan opnås med GMail. Men som jeg sagde i starten, hvis der er en bestemt Outlook-grund til at du gerne vil have indholdet synkroniseret ned i en Outlook, ja så bliver du nok nød til at opsætte alt som seperate IMAP konti på alle dine forskellige enheder.