Du vil have opsat din domæne mail via gmail, forstået korrekt? Dette er jeg uforstående overfor, hvorfor ikke bare bruge outlook.
Hvis du har firmamail via gmail, burde det ikke være noget problem.
Selv har jeg en gmail opsat til Outlook, samt mit domænemail (via webhost) også til Outlook.
Synes det er dejligt at køre alt igennem outlook, da det har en masse funktioner.
Hej Mark
Jeg forstår sgu helt ærligt ikke alt hvad du skriver, men jeg vil gerne prøve at specificere hvad det er jeg vil opnå 
Efter kl. 16 så tjekker jeg mails på telefonen. Det samme gør jeg når jeg er væk fra kontoret. I dag tjekker jeg enten via webmail, hvilket er besværligt for jeg har som sagt ca. 10 mail konti fordelt på 5 domæner.
Ofte så bruger jeg også teamviewer til at logge på min arbejds pc hvor jeg så får adgang til at tjekke mails helt almindeligt via outlook. Men... det kræver vist 5 klik og lidt ventetid at gøre det på denne måde.
Jeg ved at jeg kan sætte telefonen op til min gmail så jeg får en besked og et link til mailen. Det er meget nemmere end at jeg selv skal tjekke hver 30. minut.
Jeg er ikke interesseret i at svare på mails via gmail. For skal der svares på noget, så logger jeg bare på webmail eller på computeren via teamviewer. Jeg er blot interesseret i at finde 1 sted hvor jeg nemt og hurtigt kan tjekke alle mine mail konti.....
Håber det giver bedre mening nu :)
Hilsen Morten