Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slik til døren

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne have lidt kommentarer til nyt koncept.

Jeg har netop landet en aftale med Haribo slik ( fuldt sortiment ) og min nye hjemmeside er snart klar til at gå i luften.

Forestil dig at du kan sidde hjemme og blande dit eget slik og få det leveret lige til døren. I sortimentet forefindes også sodavand og chips i mange varianter

Jeg har udviklet hjemmesiden sådan at man selv kan bestemme hvor mange gram man vil have af hvert produkt, dog min. 350 gr. ialt pr. Pose

Der leveret i tidsrummet imellem 17-23 hver dag, leveringstiden er ca. 45 min fra bestillingen er afgivet til varen leveres.

leveringsprisen vil være 20 kr. for de første 5 km, derefter 5 kr. pr. ekstra km. over 200 kr. GRATIS levering. Der tages udgangspunkt i hvert postnummer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé, men levering koster jo i princippet en hel pose slik mere (værdi: 20kr), så man skal virkelig ikke gide at rejse sig op og gå ned i den lokale kiosk.
- Jeg havde samme tanke, med McDonalds mad levering - men omkostningerne ville næsten koste et par cheeseburgers, så jeg tænker desværre ikke at der vil være mange kunder, desværre. #realityCheck 

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov idé. 
Jeg er dog meget nysgerrig efter at høre, hvordan du klarer det med leveringen?  

Mvh 

Kristoffer

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Slik til døren:

Hej.

Jeg vil gerne have lidt kommentarer til nyt koncept.

Jeg har netop landet en aftale med Haribo slik ( fuldt sortiment ) og min nye hjemmeside er snart klar til at gå i luften.

Forestil dig at du kan sidde hjemme og blande dit eget slik og få det leveret lige til døren. I sortimentet forefindes også sodavand og chips i mange varianter

Jeg har udviklet hjemmesiden sådan at man selv kan bestemme hvor mange gram man vil have af hvert produkt, dog min. 350 gr. ialt pr. Pose

Der leveret i tidsrummet imellem 17-23 hver dag, leveringstiden er ca. 45 min fra bestillingen er afgivet til varen leveres.

leveringsprisen vil være 20 kr. for de første 5 km, derefter 5 kr. pr. ekstra km. over 200 kr. GRATIS levering. Der tages udgangspunkt i hvert postnummer

Hejsa,

Jeg tror godt, at det kan lade sig gøre. Der er jo en del mennesker der bl.a tager på tanken for at købe slik. Det løber hurtigt op der. Så hvorfor ikke anvende din service i stedet for? Smile

Børnefamilier der planlægger ugens indkøb ud fra tilbudsreklamer, er ikke jeres målgruppe. Leveringsprisen kunne de bruge på fx ekstra slik, som det også nævnes ovenfor.

Jeres målgruppe må næsten derfor fx være:

1) Folk der ikke er gode til at planlægge og derfor ikke køber biligt ind i god tid. Det er typisk dem, der havner på tanken (de ved det også godt selv Big Smile).

2) Folk der har glemt at købe slik og som ikke ønsker at forlade deres gæster.

3) Folk der ikke ønsker at gå ud i regnvejr/snevejr mm.

4) Folk der ikke gider gøre sig pæn, for at gå ud og købe slik.

5) Folk der er flove over at gå hen og købe en bunke slik.

6) Folk der bare er dovne.

7) Trætte forældre der har glemt at købe weekend slikket!! Super Angry Smile

8) Folk der syntes det er sjovt a blande slik frem for at skulle købe 20 forskellige poser slik (det må også give en besparelse) Smile

Håber i holder til i en by med masser af mennesker inden for de første 5km.

Husk også at tilbyde fx lidt frugt, der passer til jeres slikudvalg. Bare lige så i ser en tand sundere ud og kan imødese en familie, hvor den ene måske er på slankekur. Big Smile

Held og lykke med projektet! Smile

Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej! - Har du ikke en side jeg må se? - kunne godt tænke mig at se din side ;)

Hilsen,
Kasper 

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at min svigermor har bestilt slik fra noget det hedder slikposen som blev leveret - det var vidst på justeat. Så det skal nok fungere :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der findes et marked for "pizza til døren" tror jeg også der findes et marked for "skik til døren". Tror bare der skal bruges en del kræfter på at få det i gang.

Er i landsdækkende? Så må i have et gigantisk netværk af leverandører.

Tror det er en god ide også at have chips og sodavand med.

Får lige et "skørt" indfald. Hvad med at levere til firmaer også? Så medarbejderne kan få stillet den søde sult. Man kan jo lave små poser til f.eks. 5-10 kr ( eller hvis i også tilbyder chokolade-/ müslibarer, som man i firmaet kan vælge at sælge videre til medarbejderne. Dette er sikkert billigere end at have en slikautomat stående. Lidt lige som et supplement til frugt til døren. Så kan i få dækket timerne i hverdagene også.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)