Halløjsa venlige Aminoer Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælp mig med. Jeg har lavet en webshop som hostes af One.com. Problemet er at den er utroligt langsom, til stor frustration for vores kunder og mig selv og min business partner. Jeg er sikker på at vi mister en del salg på grund af dette. Vi har hosting hos One.com. De har altid været venlige og imødekommende når jeg henvender mig hos dem. De giver skylden for problemet på Wordpress, og siger at det ikke kommer fra deres side af. Jeg har fået et par løsningsforslag, med at disable plugins osv, kørt tests (som returnerede fint ifh. til mine plugins), forsøgt at få cloud hosting af media files osv. men intet har hjulpet. Er der nogen her inde som har en Woocommerce webshop eller lign. som kører gnidningsfrit hos One.com, så hører jeg gerne fra jer. Jeg vil ikke unødigt skifte, hvis fejlen ligger hos mig og mine (evt. manglende) evner til at få det til at køre korrekt. I så fald at det er One.com der hænger i serveren, hvem anbefaler i at jeg skifter til. Lige nu hælder jeg til Webhosting.dk, men andre potentielle kan sagtens blive aktuelt. Vores side hedder: www.giantdwarfs.dk På forhånd tak for jeres tid. PS.: Dette indlæg er ikke lavet for at hænge One.com ud, jeg er ovenud tilfreds med den personlige betjening jeg har fået. Den skal de have ros for (med mindre de har talt usandt omkring mit website, da de primært peger på Wordpress som fejlen). |
One.com har som du selv skriver en fin service, men som du selv er inde på, så er hastigheden desværre ikke optimal. Der findes jo et hav af udbydere på det område, vi bruger hosting4real.net til de kunder, hvor vi tilkøber hosting. Her har vi oplevet en ekstrem god service og en hastighed, der er højere end de øvrige steder vi har forsøgt os.
Så hvis jeg skal give en anbefaling, så tag et kig på hosting4real.net