Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WooCommerce webshop (Hosting)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Giant Dwarfs Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa venlige Aminoer

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælp mig med. Jeg har lavet en webshop som hostes af One.com. Problemet er at den er utroligt langsom, til stor frustration for vores kunder og mig selv og min business partner. Jeg er sikker på at vi mister en del salg på grund af dette.
Siden hænger, giver af og til blanke sider ved klik og tager af og til på den kedelige side af 10 sekunder at loade.

Vi har hosting hos One.com. De har altid været venlige og imødekommende når jeg henvender mig hos dem. De giver skylden for problemet på Wordpress, og siger at det ikke kommer fra deres side af. Jeg har fået et par løsningsforslag, med at disable plugins osv, kørt tests (som returnerede fint ifh. til mine plugins), forsøgt at få cloud hosting af media files osv. men intet har hjulpet.
Min mavefornemmelse siger mig at vores side som sådan ikke fejler noget, men at serveren er for langsom.
Jeg har dog 3 andre domæner hos One.com, og de kører fint, men de er heller ikke så store som denne side er.

Googler jeg på nettet og søger er svar på problemstillinger som min er det som regel rimeligt klart: Glem one.com til den slags.

Er der nogen her inde som har en Woocommerce webshop eller lign. som kører gnidningsfrit hos One.com, så hører jeg gerne fra jer. Jeg vil ikke unødigt skifte, hvis fejlen ligger hos mig og mine (evt. manglende) evner til at få det til at køre korrekt.
Jeg er lidt desperat for at finde ud af hvor problemet opstår.

I så fald at det er One.com der hænger i serveren, hvem anbefaler i at jeg skifter til. Lige nu hælder jeg til Webhosting.dk, men andre potentielle kan sagtens blive aktuelt.

Vores side hedder: www.giantdwarfs.dk

På forhånd tak for jeres tid.

PS.: Dette indlæg er ikke lavet for at hænge One.com ud, jeg er ovenud tilfreds med den personlige betjening jeg har fået. Den skal de have ros for (med mindre de har talt usandt omkring mit website, da de primært peger på Wordpress som fejlen).

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:34

One.com har som du selv skriver en fin service, men som du selv er inde på, så er hastigheden desværre ikke optimal. Der findes jo et hav af udbydere på det område, vi bruger hosting4real.net til de kunder, hvor vi tilkøber hosting. Her har vi oplevet en ekstrem god service og en hastighed, der er højere end de øvrige steder vi har forsøgt os.

Så hvis jeg skal give en anbefaling, så tag et kig på hosting4real.net

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:39

Hej Martin,

WordPress kan sagtens køre fint hos One.com, men begynder man at tilføje en masse ting som f.eks. en masse plugins og så videre så er det klart at man får en langsommere side fordi det kræver flere kræfter.

En løsning kunne være at cache noget af det så du sparer nogle kald til databaen. Men generelt ville jeg også søge en anden host for at sikre mig at der var rigeligt med kræfter.

Du kan jo eventuelt prøve os af (Serverfruit). Vi har nogle ret kraftige servere, og giver derudover også gerne gode råd og hjælper med at optimere sådan at man kan køre de ting man vil og samtidig at det er en hurtig side.

Du kan tænke på det lidt som en trailer. Hvis du læsser en bunke sten i og kører går det fint. Men hvis du så læsser mere i end den kan holde til (maks vægt) så vil den på et eller andet tidspunkt have svært ved at køre eller gå i stykker.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin Hultquist:
I så fald at det er One.com der hænger i serveren, hvem anbefaler i at jeg skifter til. Lige nu hælder jeg til Webhosting.dk

One.com <> webhosting.dk er som at komme fra en gammel Skoda til en F1 racer, det er da bare at flytte alligevel, webhosting er ligeledes billigere end One.com, så der skal godt nok nogle gode argumenter til for at blive. Prøv disse plugins

http://wordpress.org/plugins/mywebtonet-performancestats/

http://wordpress.org/plugins/benchmark/

Kan du få en ide hvilke ressourcer du har at gøre godt med

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Giant Dwarfs Skrevet kl. 22:20

Thomas, Kristoffer og Søren -> Tusind tak for jeres tid og svar. Jeg er nu efter en rigtig god intern dialog ved at flytte til serverfruit :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)