Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har oprettet mig selv som kunde hos Google adwords og oprettet min første kampagne.

Har sat max på 100 om dagen men er ikke sikker på at det sat rigtig op.

har fået en kupon på 600 og fik at vide jeg skulle bruge 200 før jeg fik de 600?

og hvorfor er min adword på engelsk? Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at hjælpe mig ?:)

mvh 

go søndag

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Klik på :

Min konto -> Præferencer -> Sprog- nummerindstillinger -> Redigere -> Visningssprog -> klik på Dansk under rulle menuen.

Mener du skal starte med at indsætte DKK 200,- for at få indløst din kupon på DKK 600,-

vh

Dennis

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til ændring af sprog skal du vælge "My account" i fanebladet øverst og så "Preferences" (tror jeg de hedder, direkte oversat fra min danske udgave).

Hvis der under kolonnen "Budget" står 100 kr. pr. dag har du gjort det rigtig.

Det er rigtigt at du skal bruge 200 kr. for at de 600 kr. bliver krediteret til din konto. Du skal vist også gøre det inden for de første 30 dage efter du har indtastet kuponkoden.

Håber det hjælper!

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge!Smile

Ligenu er min konto sat op på denne måde:

dstillinger 
Sådan betaler du
Automatiske betalinger 
(når din saldo når 400,00 kr eller 30 dage efter din sidste automatiske betaling, eller alt efter hvad der indtræffer først)

Jeg vil ikke have den bare tanker af sig selv? Det umligt at ændre på denne

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan jo vælge at bruge bankoverførsel istedet for kreditkort - så indbetaler du 500 kr. om måneden via bankoverførsel og så bliver dine annoncer bare ikke vist når de 500 kr. er opbrugt.

Du sætter dit dagsbudget på kampagneniveau - men værd opmærksom på at dit daglige budget godt kan overskrides med op til 20 % da der i teorien 2 der kan klikke på din annonce på et søgeord, der koster 30 kr.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)