Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Atypisk webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg leder en webshop løsning der adskiller sig lidt fra standarden.

Det jeg leder efter er en abonnements-shop, hvor man kan vælge mellem 6-8 forskellige abonnements typer, og derefter skal kunden selv kunne tilpasse indholdet, med mulighed for tilvalg af produkter og valg af antal (et max antal som skal vælges på kryds af produkt-typer), og så derefter angive start og varighed på abonnement og så betaling. Jeg har ikke brug for den klassiske opbygning med massere af forskellige varer der bliver smidt i en kurv, nok nærmere noget lig en kurv med fast indstillinger/muligheder for hvad og hvor meget der kan være i den.

Jeg har brugt en masse til på at kigge rundt, men har ikke kunnet finde noget som umiddelbart kunne laves som ønsket.

Er der nogen der kender til produkter der kan løse dette, eller nogen som selv kan løse dette?

Mvh

Christian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:06

Hej Christian

Sålænge din løsning kan opstilles som en række produkter, som kunden skal vælge, herunder indtastning/valg af fx start og varighed enten på det enkelte produkt eller på købet generelt, så vil Shopify kunne løfte opgaven.

Hvis du gerne vil kigge den vej, så er du velkommen til at sende mig lidt flere detaljer om den tænkte konstruktion, så kan jeg bedre vurdere det for dig.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:39

Tak Ole, jeg har sendt dig en mail på shopexcellence med en mere detaljeret gennemgang

-Chr.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:49

Her er en liste med både nogle billige og dyre:

http://www.practicalecommerce.com/articles/3280-9-SaaS-Subscription-Billing-Solutions

Derudover er "CB Subs" en abonnements løsning - beregnet til Joomla
http://www.joomlapolis.com/cb-solutions/cbsubs

Jeg kender ikke til nogle af dem, men så kan du da undersøge dem lidt og så kan andre måske byde ind med deres erfaringer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)