Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her noget folk der sender pakker hver dag vil ha??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bagsværdstart:

Okaii.. jamen så må jeg lægge korted på bordet. fordi jeg aner ikke hvordan de andre kan gøre det så billigt. kan jeg slet ikke se 

De har en effektiv organisation... Og de har stordriftsfordele...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville nok være en god ide, hvis du undersøgte markedet og konkurrenterne, inden du startede op... Deres priser er ik ligefrem hemmelige, de kan let skaffes, og det samme kan leveringstider og leveringsmåder. Dernæst ville du hurtigt få et overblik over, om det er en rentabel forretning eller ej...

Du skal også have nogle IT systemer, så pakker kan spores, labels kan udprintes osv. Det kræver ret store investeringer, hvis du vil lave et setup, hvor du konkurrerer med dem...

Men du kunne overveje, om du ik skulle satse på f.eks hovedstaden, hvor du kunne garanterer levering samme dag, da dine priser matcher med denne service, dog ved jeg ik, om dit setup er gearet til det...

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:43

Ja self overveje faktisk osse at kun at sætte mig på sjælland til at starte med og så senere hen fyn og jylland. det kunne måske være meget smart.. men nu er det jo ikke fordi jeg selv skal kører fyn og jylland kunne bare være meget godt at kunne sige kan få leveret til jer der overr i følge den pris. og så fylde måske en bil engang eller flere om ugen og så kører over med det. til en fair pris men ja jeg vil kigge på det :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)