Hej På forhånd tak :-) |
Jep, hvis revision er fravalgt for selskabet.
Hvorvidt det så er en god idé, er så et helt andet spørgsmål...
Tonny
Hej På forhånd tak :-) |
Jep, hvis revision er fravalgt for selskabet. Hvorvidt det så er en god idé, er så et helt andet spørgsmål... Tonny |
ja som Tonny skriver hvis ikke der står noget om revisor i vedtægter og denne ikke er korrekt fravalgt men del det lidt i regnskab og årsregnskab Selve regnskabet - bogføringen klarer rigtigt mange der har lidt viden på området ofte, men i begyndelsen vil det være klogt at ha en regnskabsmand eller revisor til at se det igennem ex det første år ved momsangivelserne OG så er der årsregnskabet, som skal opstilles efter helt faste regler, generelt ikke bare kan trækkes i regnskabsprogrammet og der skal ledelsesberetning og påtegning til, stillingtagen måske til kapital beredskab, og så skal det elektronisk indberettes + skat skal udfyldes Du må gerne selv forudsat der ikke er noget om revisor krav i dit ApS, og det er givet nogen kan, men mange vil nok med fordel aflevere det færdige til en revisor og få den korrekt ind den vej vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Har du kendskab til en side, hvor jeg kan finde en skabelon eller hvilke punkter regnskabet skal indholde? |
Hvis du er sikker på at du vil den vej, så brug Regnskab 2.0 på VIRK til at stille regnskabet op i. Og download et par regnskabet på nettet fra nogle andre virksomheder... hvis du prøver at stille regnskab op så det ligner meget godt, så opfylder du sikkert nok de fleste formkrav. Held og lykke til. |