Hej Amino-brugere,
Jeg skriver til Jer, med håbet om lidt hjælp.
Jeg er 21 år gammel og er netop kommet hjem fra jordomrejse. Mine to kammerater og jeg har besøgt 10 forskellige lande - fantastisk tur!
Vi har bl.a. besøgt et land i Asien, hvor vi havde en privat guide der tog os med rundt og viste os alle de spændende ting o.a.
Vi besøgte et såkaldt "udendørs apotek". Et apotek der lå godt skjult, og ikke utrolig mange turister.
En mand fra "apoteket" tog fat i os, og sagde vi kunne følge med ham rundt - så ville han vise os de interessante produkter de havde.
Han viste os alverdens produkter. Et af produkterne har dog sat sig fast i mit hovede, siden jeg er kommet hjem fra jordomrejsen.
En cremé, som ved at påføre den huden, lade den sidde i 20 minutter, fjerne cremén med blødt papir - og BUM - al hår i det påsmurte område er helt væk.
Jeg prøvede det på egen krop - på låret - og det virkede fantastisk!! Ikke nok med at denne cremé er en oplevelse i sig selv, så skulle den eftersignende også være lavet af 100% naturlige stoffer. Cremén giver ingen røde mærker, knopper, pletter el. lign. som man måske kender ved den "normale" måde at fjerne hår på (ved skrabere eksempelvis). Det var som om, at denne cremé virkelig rev hårene op af porerne - dog ved en behagelig måde. Derudover koster cremén ikke utrolig mange penge. Let at påføre, forholdsvis billig, ingen eftervirkninger. Jeg vil importere denne cremé til Danmark.
Her tænker jeg jo med det samme, at der i Danmark ville være et kæmpe potentiale for et sådan produkt! Cremén ville både kunne sælges til service-virksomheder eller enkeltersoner. Har lagt en slagplan og taget kontakt til få potentielle virksomheder - de virker meget positive.
Jeg har, siden jeg besøgte dette "apotek" i midten af september, brugt utallige timer på at kontakte, finde råd, information - jeg kunne blive ved. Nogle af ugerne var jeg så optaget af det her produkt, at jeg helt glemte jeg var på jordomrejse, og burde nyde at være væk fra kolde Danmark.
Det går ikke længe inden jeg bestiller en masse bøtter af de her cremér hjem. Dog er jeg klar over, at jeg, inden påbegyndelsen af markedsføringen skal have godkendelse af Miljøstyrelsen og jeg skal registreres som "ansvarlig person".
Er der nogle herinde, der nogensinde har hørt om en lignende cremé? Har naturligvis undersøgt en del om lignende produkter, og har fundet et nogenlunde ligende produkt fra Veet (men dog stadig ikke helt det samme).
Det eneste jeg mangler til opstart af min virksomhed, er startkapital, da der er en del omkostninger (omkostninger for cremérne, produktet skal testes ved Altox osv. osv.).
Råd, information, kritik, ALT kan bruges.
Mange hilsner
Jonas
(jonastl92@hotmail.com)