Jeg har det lille problem at jeg ikke kan lave et konfigurerbart produkt i magento. Når jeg skal tildele et egenskabssæt en gruppe er siden helt blank og jeg kan ikke komme videre. Jeg har prøvet at slå cache fra og ændre min htacces.php.
Hvis der er nogen der kkunne hjælpe mig ville det være super.
Er ikke sikker på at jeg forstår din fremgangsmåde, kan du skitsere hvad du gør - det er specielt det med at tildele til en gruppe, jeg er lidt uforstående overfor.
Hvis jeg vil lave et egenskabssæt, så kommer der en side, hvor man kan tildele en egenskab en gruppe, og det er den side der er helt blank. MEN jeg har heldigvis lige fået det til at virke. Det var den danske oversættelse der drillede et javascript, så man skulle bare ændre den til engelsk og så virkede det :)
Jep det var ganske simpelt, men nu driller den igen. Jeg fik lavet et konfigurerbart produkt, men der er ikke nogle valgmuligheder på produktsiden, der står kun choose an option.
Jeg har prøvet de første 30 sider på google for at finde en løsning, men jeg kan sgu ikke finde en. Kan du måske hjælpe mig?