Jeg skal i gang med at prøve og skaffe nogle forhandlere til mine smykker. Derfor vil jeg gerne lige søge lidt hjælp.
Jeg har selv snuset mig frem til, at smykkeforhandlerne cirka ganger deres indløbspris med 2.5 for at for deres udsalgspris.
Eks: De køber at smykke af mig til 100 kr (100 * 2.5 = 250 kr) = deres udsalgspris.
Er der nogler herinde der kan afkræfte eller bekræfte dette? Jeg er selvfølgelig godt klar over, at der ikke kan generaliseres. Men jeg håber på at få et praj eller to omkring hvad det cirka ligger inden for.
God lørdag til alle jer der kigger med,
Mvh Gustav
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Dit gæt på udsalgspriser er nok okay men som også andre skriver, det afhænger ´nok lidt af om det er billige eller dyre smykker.
Jeg har kigget lidt på din side og du skriver, at du kun sælger ægte Sterling 92,5% sølv. Det som undrer mig er hvordan du kan sælge så billigt når et gram sølv typisk handles for mere end dine priser. Nogle af dine sølvringe koster mindre end et gram Sterling 925 og lad os bare antage, at en ring vejer 3 gram, det vil sige at nogle af dine priser er måske 30% af en typisk handelspris.
Nu kan jeg ikke lige huske hvilke produkter jeg kiggede på men kunne bare se nogle priser meget billige ud fra en (af mig) vurderet vægt. Dertil har jeg lagt en lille smule tid for bearbejdning, handling, told og moms. Jeg påstår ikke at jeg har ret men spørger blot til de meget billige priser og en sammenhæng, det er alt.
Folk styrer naturligvis selv deres prispolitik men i visse tilfælde kan der ikke være meget på bundlinjen når udgifterne i forbindelse med et salg, er betalt.
I am Jun Jin Am willing to venture into profitable business with you also willing to deal with you in trust and confidence ...Am an investor keen on investing in lucrative, calculated viable business, either by partnership or as a financier. in Cash, Fixed interest, Shares , Property. I will welcome any profitable business plan/proposal (Long or short term). I will be investing independently.
To proceed, let me have your business plan/proposals ( junjininvestment@gmail.com )
My details Name: JUN JIN HONG KONG INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES LIMITED 23RD FLOOR, ARION COMMERCIAL CENTRE, 2-12 QUEEN'S ROAD WEST, HONG KONG.