Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har XXXX generelt en dårlig kundeservice eller var det bare mig der var uheldig??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej alle amino´zz..

Jeg var ude og shoppe med min søster i dag i xxxx.

Vi skulle købe et par grå støvler til min søster og de var nedsat fra 299,- kr til 99,- kr. Så var der også nogle i sort farve magen til de grå støvler, men der stod de kostede 299.- kr så vi blev i tvivl om de også var nedsat.

Det skulle vi så spørger en medarbejder om. Vi ledte efter en medarbejder men der var kun 2! i hele xxxxx på ca 600-700 m2!, men ja så ventede vi til de var færdig med at ekspederer deres kunder. Efter en halv times ventetid fik jeg nok! jeg blev sur og sagde til min søster, lad de støvler stå! og var på vej ud af xxx. Så kom der en 3 medarbejder ud fra personalerummet og spurgte om hun kunne hjælpe. Jeg var ved at brokke mig over servicen vi fik men så greb min søster over og spurgte om de sorte støvler også var nedsat som de grå støvler var. Så siger hun nej det er de ikke. Vi sprøger hvorfor er de ikke det og det vidste hun åbenbart ikke.

Er xxx´s service til kunderne altid sådan? eller var vi bare uheldige lige der?? for hvis deres service er så dårlig som jeg så det vil de da miste en del kunder på det??

Med venlig hilsen

Genco

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 00:44

Sådan er xxx hvis i er kommet efter 13.00 ellers er de søde nok. 

Tilmeldt 5. Dec 13
Skrevet kl. 01:06

Hvorfor er de sådan efter kl 13.00??

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor er det præcist, du føler du har fået decideret dårlig service? Ekspedienterne har med garanti gjort deres bedste for at følge med, du kender ikke grunden til at de kun er 2-3 på arbejde, måske er der en syg, og så skal du huske på at de også kun er mennesker (i øvrigt til mindsteløn), og derfor har behov for pause så de kan hvile og få mad. 

Jeg villle kunne følge dig, hvis det var fordi de havde svaret grimt eller på anden måde været ubehøvlede, men i denne sag har du altså fået den service som du "betalte" for - xxxx er billigt tøj, og for at det skal være billigt, er de nødt til at skrue konceptet sammen herefter.

Tilmeldt 5. Dec 13
Skrevet kl. 01:59

Det kan da godt være der en som er syg eller noget andet. Pga sygdom, billigt tøj eller mindsteløn skal kunderne stadig have en rigtig god service. De må da se at kunderne der inde bliver irriteret af at vente 30 min bare for at spørger om en ting. Til sidst vil kunden jo bare forlade stedet pga den langeee ventetid der er. 

Hvis det er de får sådan en lav løn. Hvorfor ansætter de ikke flere ekspedienter så de ikke mister kunder pga for lange ventetid?

Hvis man nu lavede det samme koncept som xxxxx, men med meget bedre kundeservice hvor kunderne får hjælp med det samme og der er gået meget op i servicen. Hvordan mon det så må være?. Ville kunden stadig vælge xxxxx med den service der er. Eller ville kunden vælge den samme butik som xxxxx med samme koncept men med meget bedre service?.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 05:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Genco:

Det kan da godt være der en som er syg eller noget andet. Pga sygdom, billigt tøj eller mindsteløn skal kunderne stadig have en rigtig god service. De må da se at kunderne der inde bliver irriteret af at vente 30 min bare for at spørger om en ting. Til sidst vil kunden jo bare forlade stedet pga den langeee ventetid der er. 

Hvis det er de får sådan en lav løn. Hvorfor ansætter de ikke flere ekspedienter så de ikke mister kunder pga for lange ventetid?

Hvis man nu lavede det samme koncept som xxxxx, men med meget bedre kundeservice hvor kunderne får hjælp med det samme og der er gået meget op i servicen. Hvordan mon det så må være?. Ville kunden stadig vælge H&M med den service der er. Eller ville kunden vælge den samme butik som xxxxx med samme koncept men med meget bedre service?.

Det er fordi lønnen, skatten, fagforeninger i samarbeje med staten, samt andre stats-reguleringer der har gjort personale til en af de største omkostninger i Danske virksomheder. 

Nu kommer jeg lige fra USA (hvor det også står galt til mht. til statens indgreben i markedet), ex. fra Macy's hvilket man kan vel sige er en slags xxxxx med gode ting, ikke nok med at du får mærkevarer til samme pris som xxxxx. Så vrimler det også med ansatte, der var virkelig mange, til det punkt hvor man spørger sig selv hvordan de får det til at kører rundt. Og det generelle service-niveue i foretninger sammenlignet med Danmark kan ikke sammenlignes, der skal selfølgelig nok være nogle rådne fisk i bøtten rundt omkring. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Genco:

Vi skulle købe et par grå støvler til min søster og de var nedsat fra 299,- kr til 99,- kr. Så var der også nogle i sort farve magen til de grå støvler, men der stod de kostede 299.- kr så vi blev i tvivl om de også var nedsat.

Det skulle vi så spørger en medarbejder om. Vi ledte efter en medarbejder men der var kun 2! i hele xxxxx på ca 600-700 m2!, men ja så ventede vi til de var færdig med at ekspederer deres kunder. Efter en halv times ventetid fik jeg nok! jeg blev sur og sagde til min søster, lad de støvler stå! og var på vej ud af xxxxx. Så kom der en 3 medarbejder ud fra personalerummet og spurgte om hun kunne hjælpe. Jeg var ved at brokke mig over servicen vi fik men så greb min søster over og spurgte om de sorte støvler også var nedsat som de grå støvler var. Så siger hun nej det er de ikke. Vi sprøger hvorfor er de ikke det og det vidste hun åbenbart ikke.

Nu har jeg læst dit indlæg 3 gange, og jeg kan stadigvæk ik se, hvor der er tale om dårlig service henne? Du går ind i en discount tøj kæde, hvor selvbetjening er en stor del af konceptet, og hvor pris og service niveau matcher hinanden. Var du gået i en skobutik, var prisen måske 2-3 gange højere, men det vælger du ik at gøre, selvom du kender servicen i sådan en...

xxxxx er normalt meget gode til at oplyse, hvilke produkter der koster hvad, og det var de også i denne sag. At du så håbede på, at du kunne få et produkt billigere, fordi et lignende par var sat ned, det har da intet med service at gøre. Og hvorfra skulle en medarbejder vide, hvorfor ledelsen har valgt at sætte den grå på tilbud, mens den sorte sælges til normal pris. Jeg tvivler stærkt på, at medarbejderne inddrages i alle prisbeslutninger!

Hvis du dertil kigger i kalenderen, så var det den 13. December igår, 2. sidste Fredag inden jul, og årets anden travleste weekend. Af logiske grunde så er der tryk på mange steder, og det var der tydeligvis også i xxxxx. Men det burde man som kunde vide, for det kan næppe overraske nogen, at der sker noget usædvanligt i handelslivet i December mdr...
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:51

Genco:

Hvis man nu lavede det samme koncept som xxxxx, men med meget bedre kundeservice hvor kunderne får hjælp med det samme og der er gået meget op i servicen. Hvordan mon det så må være?. Ville kunden stadig vælge xxxxx med den service der er. Eller ville kunden vælge den samme butik som xxxxx med samme koncept men med meget bedre service?.

Held og lykke med det koncept... Du finder nok ud af, når du kommer igang, hvorfor ingen har gjort det endnu... Et lille hint er økonomi ;D

Og husk nu på, at en ekspedient skal have løn, når der er noget at lave, men også når der intet er at lave... Derfor skal butikken finde en mellemvej, hvor de ik spilder unødvendige ressourcer på medarbejdere, som bare står og piller næse...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 09:01
Jeg har altid oplevet at personalet i xxxxx hilser en velkommen, men derudover ikke yder nogen videre form for personlig service medmindre man specifikt beder om det. Og det er sådan set helt fint med mig, da det hænger fint sammen med konceptet og butikkens prisniveau.

Jeg synes ikke der er et endegyldigt svar på hvad god service er. Det bør altid vurderes individuelt fra butik til butik.

Jeg er dog enig i at 2 medarbejdere på en fredag i december lyder i underkanten, men det kan naturligvis skyldes enten være en fejlvurdering eller andre uheldige omstændigheder. Jeg havde bestemt ikke dømt en kæde som xxxxx alene på den oplevelse.
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 09:15

Tror bare i har været uheldige. Jeg synes at når man tænker på hvor billige de er, er det faktisk en fin service generelt de yder. 

Og det er altså tit at en bestemt farve varer bliver nedsat i pris, men en anden farve ikke gør (sort er som regel den sidste farve som bliver nedsat :) 

Og så er der jo juletravlhed i denne tid. Og måske er nogle af medarbejderne juleassistance, som ikke har så meget butikserfaring.

Men ellers ville jeg da heller ikke stå og vente til de er færdige med at ekspedere kunder, man kan godt lige afbryde hurtigt, og spørge om de vil kalde en ekstra medarbejder, så man ikke står der og koger over Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)