Hej alle amino´zz.. Jeg var ude og shoppe med min søster i dag i xxxx. Vi skulle købe et par grå støvler til min søster og de var nedsat fra 299,- kr til 99,- kr. Så var der også nogle i sort farve magen til de grå støvler, men der stod de kostede 299.- kr så vi blev i tvivl om de også var nedsat. Det skulle vi så spørger en medarbejder om. Vi ledte efter en medarbejder men der var kun 2! i hele xxxxx på ca 600-700 m2!, men ja så ventede vi til de var færdig med at ekspederer deres kunder. Efter en halv times ventetid fik jeg nok! jeg blev sur og sagde til min søster, lad de støvler stå! og var på vej ud af xxx. Så kom der en 3 medarbejder ud fra personalerummet og spurgte om hun kunne hjælpe. Jeg var ved at brokke mig over servicen vi fik men så greb min søster over og spurgte om de sorte støvler også var nedsat som de grå støvler var. Så siger hun nej det er de ikke. Vi sprøger hvorfor er de ikke det og det vidste hun åbenbart ikke. Er xxx´s service til kunderne altid sådan? eller var vi bare uheldige lige der?? for hvis deres service er så dårlig som jeg så det vil de da miste en del kunder på det?? Med venlig hilsen Genco |
Sådan er xxx hvis i er kommet efter 13.00 ellers er de søde nok.