Hej Aminoer, jeg er meget interesseret i at høre lidt om jeres oplevelser med køb SEO ydelser i 2013. |
Fin debat og researh du dermed forsøger og "analyserer".
Offentliggør du også resultatet på et tidspunkt ?
Hej Aminoer, jeg er meget interesseret i at høre lidt om jeres oplevelser med køb SEO ydelser i 2013. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
JA, jeg vil i denne tråd ligge link op til resultaterne, hvis der kommer nok besvarelser til det bliver interessant. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg har været i gang med SEO på egen side i 4 måneder. Vil anbefale alle at sætte sig ind i grundprincipperne, så de i hvert fald er rustede til at vælge den rette til opgaven. |
Hos Bærbar.com fik vi foretaget en SEO analyse for ca. 6 mdr. siden Vi har efter analysen fra Rosenstand set store ændringer i Googles indexering af vores side og et efterfølgende større salg er konstateret. |
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Tusind tak for de pæne ord! Der rødmes lidt her i varmen :-) |
![]() Men så matcher farverne hinanden |
Har fået udmærket hjælp til linkbuilding og mindre ændringer on site af både seonorden, seonørden og optiweb. Fik i sommer en seo-analyse gratis af Langholz Marketing som opstartsmarkedsføring... Det var heldigt. Nogle af de ændringer, Langholz foreslog, vidste jeg skulle gøres, andre havde jeg været lidt i tvivl om, og tiden havde bare ikke været der. Men jeg vil skønne, at oprydning på siden alene flyttede den 20-30 pladser opefter. |
Man kan ikke markere i flere felter (fx både linkbuilding og on site optimering). |
Mange tak, hermed ændret. |