Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO indkøb i 2013 - Hvordan gik det ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg er meget interesseret i at høre lidt om jeres oplevelser med køb SEO ydelser i 2013.

I må gerne skrive om jeres oplevelser, både positive og negative i denne tråd.

Måske har i oplevet en omsætningsfremgang på 200% og vil gerne rose det firma i benytter, måske er det omvendte tilfældet (husk da at firmanavn ikke må nævnes)

Jeg har lavet et lille skema i kan udfylde, hvis i kan afse 1 minut.

https://docs.google.com/forms/d/19wAibxS5eiq16tEsdz8he5iWjdYB4SmzdyRh2fIRN7o/viewform

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:40

Yes Jonas Jørgensen

Fin debat og researh du dermed forsøger og "analyserer".

Offentliggør du også resultatet på et tidspunkt ?  

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:48

JA, jeg vil i denne tråd ligge link op til resultaterne, hvis der kommer nok besvarelser til det bliver interessant.

Jeg har ingen Amino kun der og derfor synes jeg det kunne være interessant, at se lidt nærmere på, hvordan folk på Amino anvender SEO.

- Er det overhovedet noget der anvendes af iværksættere, eller gør alle det selv / får hjælp i forummet osv.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været i gang med SEO på egen side i 4 måneder. Vil anbefale alle at sætte sig ind i grundprincipperne, så de i hvert fald er rustede til at vælge den rette til opgaven. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hos Bærbar.com fik vi foretaget en SEO analyse for ca. 6 mdr. siden
Analysen blev foretaget af Thomas Rosenstands firma.
Vi får foretaget analyse hvert år og efterfølgende tilrettet de fejl der måtte være.
Vi brugte i 2012 og 2011 DeMib firma til analysen.

Vi har efter analysen fra Rosenstand set store ændringer i Googles indexering af vores side og et efterfølgende større salg er konstateret.
Thomas har leveret et fantastisk stykke arbejde og kom omkring nogle punkter som tidligere firmaer ikke berørte, ikke dermed sagt at DeMib ikke leverer resultater, det gør han min erfaring er blot at Rosenstand gør det et hak bedre.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:01

Tusind tak for de pæne ord! Der rødmes lidt her i varmen :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:14

Thomas Rosenstand:
Der rødmes lidt her i varmen :-)
Yes

Men så matcher farverne hinanden Wink

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har fået udmærket hjælp til linkbuilding og mindre ændringer on site af både seonorden, seonørden og optiweb. Fik i sommer en seo-analyse gratis af Langholz Marketing som opstartsmarkedsføring... Det var heldigt. Nogle af de ændringer, Langholz foreslog, vidste jeg skulle gøres, andre havde jeg været lidt i tvivl om, og tiden havde bare ikke været der. Men jeg vil skønne, at oprydning på siden alene flyttede den 20-30 pladser opefter.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:12

Man kan ikke markere i flere felter (fx både linkbuilding og on site optimering).

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:44

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Man kan ikke markere i flere felter (fx både linkbuilding og on site optimering).

Mange tak, hermed ændret.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)