Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny bruger af android soger lidt hjaelp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg har faaet en motorola razr i med 4.1.2.

jeg er ved at indtaste mine kontakter og ser at jeg kun kan tilfoje 1 mail adresse til hver kontakt.

det kan vel ikke vaere korrekt eller hvad?

jeg har kontakter som har flere mail adresser saa det ville jo vaere godt at kunne indtaste flere under en kontakt, som man kunne paa min gl iphone 3g

finders der en losning ? jeg har provet at google uden held

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:48

hmm det virker nu nemt nok på min telefon.

- Åben "Kontakter"

- Find den kontakt du vil tilføje og tryk på den

- Klik på "Menu" knappen (den på telefonen nederst til venstre)

- Vælg "Rediger"

- Her kan du enten rulle helt ned i bunden og trykke på "Tilføj felt" hvis der endnu ikke er nogle email adresse eller klikke på det lille grønne plus ud for "Email" for at tilføje flere.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 14:50

Forresten hvis du bruger gmsil kan du meget nemt synkronisere alle dine kontakter der fra og så kan du rette dem i browseren i stedet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 14:55

Jakob Lauridsen:

hmm det virker nu nemt nok på min telefon.

- Åben "Kontakter"

- Find den kontakt du vil tilføje og tryk på den

- Klik på "Menu" knappen (den på telefonen nederst til venstre)

- Vælg "Rediger"

- Her kan du enten rulle helt ned i bunden og trykke på "Tilføj felt" hvis der endnu ikke er nogle email adresse eller klikke på det lille grønne plus ud for "Email" for at tilføje flere.

hej,

jeg kan tilfoje alle de telefon nummer jeg vil men jeg har kun mulighed for éen email

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:47

Hej!

Jeg kører selv Android dog med 4.3 og med Samsungs TouchWiz, men jeg kan sagtens tilføje flere emails til én kontakt. Det gør jeg ved at gå ind på kontakten og "scrolle" helt ned i bunden hvor der står "Add another field" eller hvis man har det på dansk "Tilføj et nyt felt" tror jeg, og derefter vælger email. Eller endnu simplere kan jeg bare trykke på det lille grønne kryds, så tilføjer den et nyt felt af samme slags.

Håber det kan hjælpe :-)

Mvh.

Mark Sørensen

RETTELSE: Jeg kan se at det er det som Jakob allerede har skervet. :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 15:51

Nå nu kan jeg se at Jeg kun kan have 2 Telefon nummere under EN Kontakt.

Og navnet MA heller ikke være for langt SÃ vil sim kortet ikke tage den.

Min gl iPhone 3 vinder helt klart paa brugervenlighed her.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 16:01

Hej

OK naar jeg trykker plus Kontakt skal jet vælge mellem at gemme paa sim Kort eller min gmail Konto.

Jeg had valgt sim kortet og det gør at jeg ikke kan have saa mange oplysninger.

Har provet at vaelge at gemme med med gmail konto og SAA har jeg mulighed for at tilføje alt det jeg vil.

Men hvad evil det sige at gemme med gmail konto, hvad gør det?

Mvh
Anders

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 12:06

Anders S:

Det er dit problem, at gemme på simkortet skaber en masse begrænsninger som bestemt ikke kan anbefales. hvis du gemmer via gmail så bliver alle dine kontakter på telefonen synkroniseret med dine gmail kontakter. Vil du hellere bruge en anden email udbyder skulle det også være muligt. At synkronisere med gmail anbefales da det gør det nemt at finde dine kontakter online (hvis du ikke lige har din telefon) eller skifte til en anden telefon og få alle kontakter automatisk overført til den nye. 

ps. det kan også lade sig gøre hvis du køber en iphone i stedet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 12:21

Jakob Lauridsen:

Anders S:

Det er dit problem, at gemme på simkortet skaber en masse begrænsninger som bestemt ikke kan anbefales. hvis du gemmer via gmail så bliver alle dine kontakter på telefonen synkroniseret med dine gmail kontakter. Vil du hellere bruge en anden email udbyder skulle det også være muligt. At synkronisere med gmail anbefales da det gør det nemt at finde dine kontakter online (hvis du ikke lige har din telefon) eller skifte til en anden telefon og få alle kontakter automatisk overført til den nye. 

ps. det kan også lade sig gøre hvis du køber en iphone i stedet.

Hej

Ja jeg fandt ud af at gemme under gmail og nu kan jeg tilfoje alt det jeg vil :)

Kobe en iphone... nej det ka det ikke.. Har du set priserne ??? Nægter at betale saa meget for en skide telefo. De har jo storheds vandvid

Tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)