- Klik på "Menu" knappen (den på telefonen nederst til venstre)
- Vælg "Rediger"
- Her kan du enten rulle helt ned i bunden og trykke på "Tilføj felt" hvis der endnu ikke er nogle email adresse eller klikke på det lille grønne plus ud for "Email" for at tilføje flere.
- Klik på "Menu" knappen (den på telefonen nederst til venstre)
- Vælg "Rediger"
- Her kan du enten rulle helt ned i bunden og trykke på "Tilføj felt" hvis der endnu ikke er nogle email adresse eller klikke på det lille grønne plus ud for "Email" for at tilføje flere.
hej,
jeg kan tilfoje alle de telefon nummer jeg vil men jeg har kun mulighed for éen email
Jeg kører selv Android dog med 4.3 og med Samsungs TouchWiz, men jeg kan sagtens tilføje flere emails til én kontakt. Det gør jeg ved at gå ind på kontakten og "scrolle" helt ned i bunden hvor der står "Add another field" eller hvis man har det på dansk "Tilføj et nyt felt" tror jeg, og derefter vælger email. Eller endnu simplere kan jeg bare trykke på det lille grønne kryds, så tilføjer den et nyt felt af samme slags.
Håber det kan hjælpe :-)
Mvh.
Mark Sørensen
RETTELSE: Jeg kan se at det er det som Jakob allerede har skervet. :)
Og navnet MA heller ikke være for langt SÃ vil sim kortet ikke tage den.
Det er dit problem, at gemme på simkortet skaber en masse begrænsninger som bestemt ikke kan anbefales. hvis du gemmer via gmail så bliver alle dine kontakter på telefonen synkroniseret med dine gmail kontakter. Vil du hellere bruge en anden email udbyder skulle det også være muligt. At synkronisere med gmail anbefales da det gør det nemt at finde dine kontakter online (hvis du ikke lige har din telefon) eller skifte til en anden telefon og få alle kontakter automatisk overført til den nye.
ps. det kan også lade sig gøre hvis du køber en iphone i stedet.
Og navnet MA heller ikke være for langt SÃ vil sim kortet ikke tage den.
Det er dit problem, at gemme på simkortet skaber en masse begrænsninger som bestemt ikke kan anbefales. hvis du gemmer via gmail så bliver alle dine kontakter på telefonen synkroniseret med dine gmail kontakter. Vil du hellere bruge en anden email udbyder skulle det også være muligt. At synkronisere med gmail anbefales da det gør det nemt at finde dine kontakter online (hvis du ikke lige har din telefon) eller skifte til en anden telefon og få alle kontakter automatisk overført til den nye.
ps. det kan også lade sig gøre hvis du køber en iphone i stedet.
Hej
Ja jeg fandt ud af at gemme under gmail og nu kan jeg tilfoje alt det jeg vil :)
Kobe en iphone... nej det ka det ikke.. Har du set priserne ??? Nægter at betale saa meget for en skide telefo. De har jo storheds vandvid