Jeg søger en teknisk stærk Digital Analytics konsulent, som har stærke kompetencer og erfaring med forankring af analyse af digitale kanaler i store eller mellemstore virksomheder, herunder implementering, opsætning, rådgivning, anbefalinger til forbedringer, optimering samt ledelsesrapportering. Du er passioneret omkring digital analyse, du besidder et stort ”drive”, og du har mod på mere. Din IT tekniske baggrund og dit arbejde med Google Analytics gør det nemt for dig at sætte dig ind i nye teknologier. Du skal kunne formidle budskaber til såvel IT, ledelse, kommunikation og marketing. Du har kendskab til JavaScripts- og parametre implementering. Du har minimum 3 års dokumenteret eksperterfaring med Google Analytics, og du har meget gerne en Google Analytics certificering. Du har erfaring med at afholde kurser og workshops samt tale for større forsamlinger. Arbejder du med Google Analytics for en virksomhed, eller som Google Analytics konsulent og kunne tænke dig at blive medbestemmende og herre i eget hus, eller vækste din nuværende Digital Analytics forretning, så hører jeg gerne fra dig! Ovenstående uddybes naturligvis. Med venlig hilsen Michael Ancher
|
Hej Michael
Ønsker kunderne kun analysen eller ønsker de resultaterne i form af flere salg?
Forstår de, hvad de skal gøre med data, eller ønsker de anbefalinger
og et tæt samarbejde for at udnytte resultaterne i form af optimering?
Hvis det kun er første del af de 2 spørgsmål dine kunder ønsker så er det ikke mig.
Hvis det er sidste del, så er det i høj grad mig.
Venlig hilsen,
Christian