Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger nogen der kan kigge på min hjemmeside og eventuelt komme med nogle godt forslag til forbedringer. 

Er især selv, en smugle utilfreds med, hjemmesiden når man kommer videre til kunde oplysningerne. altså når man trykker "gå til kassen"

Men alt feedback kan bruges. 

Med venlig hilsen 

Oliver Hoffmeister

www.hoff-pets.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 11:01
  • Er ikke stor fan af logoet. (Kan ikke helt sætte min finger på hvad det er lige pt., men det har nok noget med fonten at gøre)
  • Du har kun 1 kategori under 'Kat' - hvorfor ikke bare fjerne den, og gøre 'Kat' til et link til den kategori?
  • Din tabel med totaler er 'totalt' forvirrende. Først inkl. moms, så excl. moms.. så skriver du moms ved siden af.
  • .. Faktisk er hele din 'Kurv' side rimelig dårligt struktureret, det er svært at finde hoved og hale I hvad jeg skal gøre for at komme videre og få afsluttet mit køb. Prøv at gennemtænke proceduren, og find frem til en smart og nem løsning til checkout.
  • I min personlige mening mangler siden lidt dybde. Den virker meget .. HTML 2009 agtig, hvis du forstår hvad jeg mener?
Det var hvad jeg havde af kritiske punkter. Ud over det ser siden rimelig fin ud :) - keep it up.

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Tilmeldt 5. Nov 13
Skrevet kl. 11:27

Tak for tilbage meldingen :-) 

Er helt enig i de ting du har påpeget, Kender du eventuelt nogen der er god til at lave hjemmesider, som eventuelt kunne 

hjælpe med at få disse ting ordnet? til en fornuftig penge? :-)  (da jeg selv er en total spade til alt hvad der har med computer at gøre) 

Det skal lige siges at hjemmesiden er lavet i prestashop. 

Med venlig hilsen 

Oliver Hoffmeister

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 11:41

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:11
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:54

Synes ikke logoet er super flot.

Jeg ville fjerne pilene i dropdown-menuen - Det ligner at der er endnu en undermenu.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:57

Det hedder yndlingslegetøj, og ikke ynglings legetøj. Yngling er noget helt andet Skype-Wink

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:46

Du skal nok gøre mere ud af lidt længere unikke produkttekster. Desuden ville jeg give hvert produktbillede et unikt navn i stedet for et produktnummer. 

For det første bliver det en stor hjælp for dig, hvis du pludselig har mange produktbilleder, at de ikke hedder jpg et eller andet, men noget mere sigende. For det andet er det en hjælp til kunder, hvis et produkt fx hedder noget med kanin, latex og til hund, og det kan også betyde noget for din søgemaskineplacering. :)

OG - som andre har skrevet: yndlingslegetøj - ikke ynglings legetøj! En yngling er en ung mand!

Tilmeldt 5. Nov 13
Skrevet kl. 11:22

Tusinde tak for alle jeres tilbage meldinger :-) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)