Hej Amino. Jeg søger nogen der kan kigge på min hjemmeside og eventuelt komme med nogle godt forslag til forbedringer. Er især selv, en smugle utilfreds med, hjemmesiden når man kommer videre til kunde oplysningerne. altså når man trykker "gå til kassen" Men alt feedback kan bruges. Med venlig hilsen Oliver Hoffmeister |
- Er ikke stor fan af logoet. (Kan ikke helt sætte min finger på hvad det er lige pt., men det har nok noget med fonten at gøre)
- Du har kun 1 kategori under 'Kat' - hvorfor ikke bare fjerne den, og gøre 'Kat' til et link til den kategori?
- Din tabel med totaler er 'totalt' forvirrende. Først inkl. moms, så excl. moms.. så skriver du moms ved siden af.
- .. Faktisk er hele din 'Kurv' side rimelig dårligt struktureret, det er svært at finde hoved og hale I hvad jeg skal gøre for at komme videre og få afsluttet mit køb. Prøv at gennemtænke proceduren, og find frem til en smart og nem løsning til checkout.
- I min personlige mening mangler siden lidt dybde. Den virker meget .. HTML 2009 agtig, hvis du forstår hvad jeg mener?