Gigabit LAN, 802.11b, 802.11a, 802.11g, 802.11n, Bluetooth 4.0
Med OS
Microsoft Windows 7 Professional 64-bit Edition / Windows 8 Pro 64-bit Edition nedgradering
Microsoft Office Preloaded
Inkluderer et præ-loadet billede af udvalgte Microsoft Office 2010 suiter. Køb et Office 2010 produktnøglekort eller disk for at aktivere præ-loadet software på denne PC.
Jeg har også fået dette tilbud, nogen der har en mening om det?
Bundkort: MSI B75IA-E33 mITX DDR3 DVI/VGA/HDMI CPU: Intel Celeron G470 2.0 GHz 1MB 35W Box S1155 Ram: 2 X Crucial DDR3 PC1600 4GB CL11 HDD: Lenovo 500GB SATA 7200RPM Optisk drev: Samsung SH-224DB/BEBE DVD-RW SATA black Kabinet: Chieftec BT-02B miniITX case 180W PSU (13,5 cm x 24 cm x 29,5 cm) Wifi: TRENDnet TEW-648UBM 150Mbps Micro Wireless N USB
I min tid... Men det er en del år siden... var Celeron CPU en langsomere mobil udgave af CPE'erne fra Intel... Er det stadig sådan? - Og hvis det er, hvad hedder 'fuld blods' udgaverne så?
Køb dine PC'ere på nettet, hvor det er billigst. Hvis du vil være helt sikker, så køb en Lenovo, HP eller en DELL... De tider er længe ovre, hvor det var interessant at sælge 2 stk. PC'ere. En Core i5 processor og masser af RAM er ikke at kimse af. Harddisk på min. 7200 rpm...
Jeg tror jeg har sendt dig en privat besked, ved stadig ikke hvordan dette helt fungere :P Kan se begge, som har tilbudt dig er Celeron processor, og det skriver det skal være rimeligt hurtigt :D, men det er selvfølgelig også afhængig af dit budget, så den er jeg meget interesseret i at høre, hvad den lyder på :)
Mit budget er ukendt. - Har du et bud på en maskine der kan opfylde mit behov? - hvis så den er for dyr (hvilket jeg ikke tror), så må jeg jo se hvad jeg vil undvære!
Snup dig en Lenovo M92p Tiny, den er dejlig lydsvag, og så snup den med SSD, tror mig når du først har leget med SSD, og fundet ud af hvor hurtig sådan en er i forhold til en alm hdd, så går du ikke tilbage igen.
Køb dine PC'ere på nettet, hvor det er billigst. Hvis du vil være helt sikker, så køb en Lenovo, HP eller en DELL... De tider er længe ovre, hvor det var interessant at sælge 2 stk. PC'ere. En Core i5 processor og masser af RAM er ikke at kimse af. Harddisk på min. 7200 rpm...
Hej Carsten.
Som Veloci skriver søg på Google, og du skal finde, men søg på Intel core i7, den vil opfylde dine behov.