Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks første og bedste udbuds portal kun for IT !?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Fra  ITudbud.dk ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lanceret ITudbud.dk d 1/11.2013.  Responsen har været fin og vi har nu lidt over 200 leverandører og knap 100 slutbrugere... Men potentialet er der for at mange 1000 af hver kategori kan bruge portalen, da den er simpel og ligetil.

Kort om vores portal:
ITudbud.dk formidler kontakten mellem slutbrugere og leverandører af IT i Danmark.
Hvorfor lede efter den forhandler som måske eller måske ikke kan levere det du skal bruge!
Sæt derfor din opgave eller indkøb i udbud på Danmarks første og største IT udbuds portal og lad leverandørerne konkurrere om, at give dig det bedste tilbud – helt gratis!

Se vores intro video her:

Forretningskoncepetet består i at leverandører får TRE gratis tilbud i en ubegrænset tidsperiode og først ved det fjerde bud skal tilkøbe sig et løbende abonnement.

Vi annoncerer løbende på google og starter en telemarketingskampagne midt Januar 2014.

Men hvad syntes du/i ..  Hvordan får vi flere brugere og leverandører på banen?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser rigtig fint ud med layout og design.

Med hensyn til ideen... tjaeh det tror jeg kommer meget an på hvordan I vil "screene" de opgaver der kommer i udbud.
Faren er at der bliver oprettet en masse opgaver for at nogle med en "god" ide, kan få nogle til at regne priser ud på projekter som aldrig bliver til noget. 

Hvis I er hårde nok på det område,  fra starten, så tror jeg på at det kan blive en succes, også på længere sigt.
Hvis ikke, vil alle de seriøse leverandører meget hurtigt miste interessen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)