Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starten på en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Min ven og jeg vil meget gerne starte eget firma og vi kom frem til at det skulle være online. Vi er lidt nye med hensyn til det med at lave en hjemmeside, så vi ville vide om nogle af jer herinde kunne fortælle os lidt om hvordan vi kunne komme igang. Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 19:33

Hvilket firma påtænker i at starte?

Et godt bud er WordPress da det er begynder venligt men det ville hjælpe hvis vi ved hvad den skal bruges til.

Et andet godt bud er at læse nogle begynder bøger om HTML og CSS for at få grundforståelsen for det hele. 

Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 20:11

Ja, vi tænkte også på noget WordPress. Jeg tænkte også på noget andet. Det der med at man går ind på en hjemmeside og laver en derfra uden HTML det går ikke? Eller gør det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Alle hjemmsider er i princippet lavet med html og ofte andre programmeringssprog. Men med Wordpress behøves i ikke at kunne programmere. :)

Ellers er der eks. http://www.123hjemmeside.dk/ men hvis du skal have en prof. hjemmside, vil jeg anbefale Wordpress.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 20:25

Tusind tak for det.

Jeg kigger lige lidt nærmere på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Bricksite.dk er sgu bedre end 123hjemmeside, og der kan man nemt lave en prof og flot webshop, se selv min mh-kondomsalg.dk ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

Det var osse bare den eneste af den slags jeg kender... Personligt ville jeg ikke bruge andet en Wordpress.

Fra Silkeborg omegn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:17

Der er enormt mange muligheder!

Alt afhængigt af hvad i er ude på at starte er der mange faktorer, som kan spille ind.

Medmindre i har lyst til at lære at programmere og lave jeres hjemmeside på dén måde, er der heldigvis en masse muligheder inden for "drag and drop" hjemmesider og What-you-see-is-what-you-get hjemmeside-systemer.

Wordpress er super godt til mange ting og gør det rigtigt godt, uanset hvor stort et projekt man har gang i. Det er klart også min anbefaling!

Hvis i er ude i noget salg i form af en webshop, kan i tage et kig på https://tictail.com/ 

Det er super nemt og hurtigt at komme igang med. 

http://www.shopify.com/ Er også super populært - ofte kan det gøres lidt mere professionelt end Tictail.

Håber det kunne bruges og at i finder ud af det! 

Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 13:51

Mange tak. Det kunne ihvertfald

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)