Det er efterhånden ingen hemmelighed at bankerne har skruet total ned på deres lån og finansiering til erhvervsdrivende. Det er utrolig ærgerligt, når iværksætteri og innovation er Danmarks fremtid. Selv med en fornuftig kapital og økonomi, er det næsten umuligt at få en finansiering gennem banken. Går på Syddansk Universitet og arbejder dagligt med analyser og beregning af demografiske forhold, samt adfærd og kundesegmentering. For at gøre banken interesseret, skal man kunne fremvise en fornuftig kortsigtet plan, med et rimelig afkast allerede inden for de første 1-2 år. Men kigger man på de fleste mindre virksomheder, er netop denne periode den sværeste tid. Grundet markedsføring, opstart og drift er kan der oftest først ses et positivt afkast, som har interesse for banken, efter 5 år. Om mig og projektet. 2 fysiske butikker lokalt i Odense. Disse webshops er linket sammen, så de reklamerer og sender besøgende rundt til hinanden. Der er en positiv udvikling på Google Analytics og vi ligger foran planen. Er netop igang med at færdiggøre markeds-undersøgelser, demografiske forhold, samt kunde- og købsadfærd. Alt er klart og projekterne drøner derudaf, men der mangler en investering, så det hele kan køre rundt de næste 6 måneder, uden at skulle tænke på økonomi osv.. Har du ideer eller råd, penge på lommen eller er medlem af en investerings fond, som mangler et stabilt projekt at skyde penge i, med en positivt afkast inden for 5 år. Så er du velkommen til at kontakte mig her på Amino eller via mine private oplysninger. Vil dog sige at jeg ikke ønsker at blive bombarderet med useriøse henvendelser fra idegribbe m.m. |
Er de virkelig ikke bare En venlig sjæl, der kan være behjælpelig ? :)