Hej alle Aminoer. Jeg har et godt tilbud til dig ! Vi nærmer os med hastige skridt juleaften og snart også 2014. Derfor vil vi gerne give en gave til alle jer Amino medlemmer - nemlig at få bogføringsprogrammet bogført gratis i 6 måneder! Bogført er lavet ud fra det grundprincip, at bogføringsprocessen ikke er særlig værdiskabende for ens virksomhed, men noget der bare skal overståes. Derfor har vi fokuseret på at lave et system hvor alt er bygget på automatik og intelligens. Jamen hvad kan bogført så tænker du måske. Med bogført kan du bogføre 50% hurtigere end ved manuel indtastning, og du kan derfor bruge din tid på mere interessante ting der rent faktisk er værdiskabende for dig og din virksomhed. Du får bl.a. disse funktioner i programmet: - Automatisk indtastning af bilag - Automatisk kontering - Debitor/kreditorstyring med opslag i CVR register - Automatisk bankafstemning - Fakturering og faktura design - Momsopgørelse Du kan læse mere om bogført og se hvordan det virker i praksis på www.bogført.dk eller se mere på www.facebook.com/bogfoert Måden du benytter dig af dette tilbud på er, at sende mig en mail på anders@doneco.dk , og så får du tildelt din gratis bogført konto i 6 måneder. OBS OBS OBS!! Tilbuddet gælder fra i dag d. 12/12-2013 til og med 31/12-2013. |
Hov. Jeg fik vist ikke lagt den ind under "Jeg har et godt tilbud til dig". Det må administrator meget gerne gøre - tak :)