Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Amino Jul- og nytårstilbud fra bogført !

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle Aminoer. Jeg har et godt tilbud til dig !

Vi nærmer os med hastige skridt juleaften og snart også 2014. Derfor vil vi gerne give en gave til alle jer Amino medlemmer - nemlig at få bogføringsprogrammet bogført gratis i 6 måneder! Bogført er lavet ud fra det grundprincip, at bogføringsprocessen ikke er særlig værdiskabende for ens virksomhed, men noget der bare skal overståes. Derfor har vi fokuseret på at lave et system hvor alt er bygget på automatik og intelligens.

Jamen hvad kan bogført så tænker du måske. Med bogført kan du bogføre 50% hurtigere end ved manuel indtastning, og du kan derfor bruge din tid på mere interessante ting der rent faktisk er værdiskabende for dig og din virksomhed. Du får bl.a. disse funktioner i programmet:

- Automatisk indtastning af bilag

- Automatisk kontering

- Debitor/kreditorstyring med opslag i CVR register

- Automatisk bankafstemning

- Fakturering og faktura design

- Momsopgørelse

Du kan læse mere om bogført og se hvordan det virker i praksis på www.bogført.dk eller se mere på www.facebook.com/bogfoert 

Måden du benytter dig af dette tilbud på er, at sende mig en mail på anders@doneco.dk , og så får du tildelt din gratis bogført konto i 6 måneder.

OBS OBS OBS!! Tilbuddet gælder fra i dag d. 12/12-2013 til og med 31/12-2013.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Skrevet kl. 11:03

Hov. Jeg fik vist ikke lagt den ind under "Jeg har et godt tilbud til dig". Det må administrator meget gerne gøre - tak :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:13

Du får helt sikkert en mail fra mig senere - Fedt tilbud! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:20

Nå fik ikke lige hele teksten med i mit indlæg, prøver igen
---------

Det er virkelig smart at kunne scanne sine kvitteringer ind i systemet, som automatisk læser teksten.

Genialt at derefter at kombinere det med at kunne sende en mail til en unik email adresse som tilhører ens konto.

Godt klaret, men det er en svært marked i har valgt, og derfor er det vigtigt med innovationer som dette.

Held og lykke :) 

Mvh
Asger Emborg

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Skrevet kl. 11:38

Daniel Poulsen :

Du får helt sikkert en mail fra mig senere - Fedt tilbud! :)

Du skal være mere end velkommen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Skrevet kl. 11:40

Kuyatryk:

Nå fik ikke lige hele teksten med i mit indlæg, prøver igen
---------

Det er virkelig smart at kunne scanne sine kvitteringer ind i systemet, som automatisk læser teksten.

Genialt at derefter at kombinere det med at kunne sende en mail til en unik email adresse som tilhører ens konto.

Godt klaret, men det er en svært marked i har valgt, og derfor er det vigtigt med innovationer som dette.

Held og lykke :) 

Vi er sikre på at den teknologi vi benytter os af og videre udvikling deraf kommer os til gode :) Men ja, vi står med et super nemt, hurtigt og intuitivt system der bare gør det EN DEL mere sjovt at bogføre :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Skrevet kl. 12:13

Skal lige huske at nævne at man i den email der bliver sendt til anders@doneco.dk skal oplyse sit firmanavn og telefonnummer Skype-CoolSmile

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 09:04

Så er jeg oprettet hos Bogført, og må sige at det ser ud som et fantastisk værktøj! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Skrevet kl. 10:17

Daniel Poulsen :

Så er jeg oprettet hos Bogført, og må sige at det ser ud som et fantastisk værktøj! :)

Jeg håber du kommer til at se det geniale i systemet :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Skrevet kl. 12:50

Så er der oprettet en masse dejlige Aminoer :) Andre der vil benytte sig af tilbuddet inden det udløber?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)