Kære Aminoer |
De fleste forhandlere af salgsvogne laver tilpasninger efter ønske
Kære Aminoer |
De fleste forhandlere af salgsvogne laver tilpasninger efter ønske |
Skal det være den klassiske og små kedelige slags, eller den opfindsomme, kreative model som skaber blikfang og opmærksomhed? ;-) |
Tag på Photoshop kursus i Vejle
Hej |
Hej |
Jeg skal vide lidt mere om hvor "vild" du vil være, din ide osv. for at jeg kan sende dig i den rigtige retning. Men fornemmer du helst ikke vil afslører for meget her.? |
Tag på Photoshop kursus i Vejle
Hej Jss Jeg har en salgsvogn til salg, som er et kyllinge koncept, men pga. af tidsmangel ( jeg har både et civilt job og er selvstædigt) så vil jeg sælge vognen igen, evt forpagte den ud. Jeg købte den af Chick Town i Hadsten, du kan Google dem og læse om konceptet, hvis det har din interesse så er du velkommen til at maile mig, noerholm.service@gmail.com hilsen Michael Nørholm 53 69 05 10 |
Hej |
Nu lever jeg selv at lave autoelektronik, så kommer lidt rundt omkring på opgaver. Der er et firma der hedder DKT, som laver alle mulige bil-indretninger og ombygninger. Tror mest at det er kølerums-indretning de laver, men ved at de også har lavet mobile biografer, hundeslæder på hjul, og andre vilde ting. De er ihvertfald værd at give et et forsøg, hvis du skal have lavet noget specielt.; dkt-auto.dk |