Heej alle.. Ville godt have lidt feedback på vores nye webbutik www.missmakeup.dk . Der er ikke mange produkter endnu, da vi først lige har fået siden op osv. Men ku være fedt med lidt feedback på selve siden. På forhånd tak! :-) |
Hej Anders.
Fedt at i har fået jeres webshop stablet på benene.
Selvom jeg ikke har tid til den helt store analyse, vil jeg dog stadigvæk gerne nævne, at jeg først og fremmest ville flytte menupunktet "Om MissMakeup" hen efter "Butik". Det handler om at få produkterne frem på forsiden, eller så tæt på forsiden som muligt.
Nu spurgte du jo om feedback, og derfor vil jeg bare være helt ærlig og sige, at sitet ikke ser troværdigt ud for mig. Jeg forstår godt, at i har kvinder som målgruppe, og det er heller ikke så meget baggrundsfarven jeg snakker om. Hvad jeg specielt finder utroværdigt er logoet.
Det er selvfølgeligt en smagssag og hvis i godt kan lide det, så bliv endelig ved det. Jeg kommentere bare på, hvad jeg ser og kommer med min uforbeholdne mening.
Derudover vil jeg bare sige, at det er dejligt at se lidt lækre funktioner som f.eks. når man kører musen hen over et produkt og billedet nærmest vender sig om - det er en ret lækker feature.
Alt mulig held og lykke med sitet og jeres forretning!