Hej, |
det er heller ikke så enkelt, Det foregår via hæverækkefølgen og ikke som alm løn bare - Jeg ville få hjælp af en revisor hvis du kører VSO ellers kan der gå kløjs i det
vh
Hej, |
det er heller ikke så enkelt, Det foregår via hæverækkefølgen og ikke som alm løn bare - Jeg ville få hjælp af en revisor hvis du kører VSO ellers kan der gå kløjs i det vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Ulrik I en enkeltmandsvirksomhed kan/skal man ikke udbetale løn til sig selv! Man må gerne hæve penge ud til privat brug (hvis der er nogen :-)), men det er ikke det samme som at udbetale løn. Ejeren af en enkeltmandsvirksomhed bliver beskattet af virksomhedens overskud - uanset om man har hævet pengene eller lader dem stå på kontoen. Men hvis man så kører efter virksomhedsskatteordningen er der så specielle regler omkring en lavere beskatning af de penge, man lader stå på kontoen. Cookie har vist en hel blog om emnet, så prøv at finde ham her på Amino. Vi har selv en revisor til at hjælpe os med virksomhedsskatteordningen, da jeg synes, det er indviklet. |
Og Cookie kom mig i forkøbet, kan jeg se |