|
Hej med dig,
Kunne du tænke dig at bruge én dag i dit liv, som kan ændre din fremtid? Er du klar til et mønsterskifte?
Jeg var på kursus i Superlæring og lynlæsning med Jens Birkmose. Det ændrede totalt min holdning til at læse og indlæring. Jeg fandt ud af at jeg kunne huske meget mere når jeg læser hurtigere, og årsagen til jeg blev så træt når jeg læste var, at min hjerne kedede sig!!!
Konkret har jeg mere en 3 doblet min læsehastighed, og det betyder at jeg nu kan planlægge at læse min. en bog om dagen!
Den oplevelse vil jeg nu give videre til dig!
Jeg har lavet en aftale med Jens Birkmose om at afholde et kursus i den nærmeste fremtid.
Med superlæring og Lynlæsning, får du mulighed for at klare læsning 3-20 gange hurtigere end normalt. Det giver dig også andre fordele som
Kurset varer 1 dag!
Priserne vil afhænge af antal af deltagere tilmeldte men kr. 1200-1500,00 for voksne, kr. 900 for studerende og børn. (Virksomheder bliver pålagt moms) Jeg er interesseret, hvad gør jeg?
Dette er en informationsmail for at hvormange er interesserede til at deltage på et kursus. Hvis du har lyst, så skriv til mig nu. kontakt@myconsulting.dk.
Vi har følgende mulige datoer: 24 nov., 19 jan. eller 9 feb. - skriv gerne hvilke dage du kan.
Når jeg ved, hvor mange der ønsker at deltage bliver pris og dato fastlagt endeligt.
Underviseren Jens Birkmose: Er den eneste certificerede instruktør i superlæring og fotolæsning. Han er uddannet i USA og har siden efteråret 1998 afholdt kurser i Fotolæsning og Lynlæsning. Jens Birkmose er direktør i sit eget teater og kursusvirksomhed. Han er forfatter og filosof. Oprindelig uddannet officer og jurist. Mangeårig underviser og leder af Erhvervsakademiet i Hillerød. Uddannet i pædagogik, psykologi, økonomi, organisation og NLP. Han er indstifter af Dansk Erhvervslivs Humørpris. En glad og humoristisk ildsjæl.
|
Lynlæsning og superlæring
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem