Det gør mig næsten helt ondt, at i har haft alle de start problemer, men jeg tror med TDC, at du bliver nødt til at se det i lyset af deres størrelse. Og nej, det skal ikke være sådan, men TDC er nu engang så store, at for dem gør det ikke så meget, hvis XX% ikke virker korrekt. De ved jo, at de fleste kunder i sidste ende alligevel bliver hos dem. :-)
Jep - det rigtig sjove er at vi oprindeligt skulle have været med i deres opstartsforsøg - men de blev enige med sig selv om at det var bedre hvis vi fik den gennemtestede version... jeg tør ikke tænke på hvordan det har været at være med i opstarten...
Grunden til at vi stadig er ved TDC er... hmm... jeg kan ikke komme i tanke om det :-). De er dyre, men til gengæld dårlige, svære at komme i kontakt med og umulige at få til at rette fejl. Vi har dog ansat en tidligere TDC-medarbejder som sekretær, så der kommer langsomt styr på det. Hun ved nemlig hvem man skal have fat i for at der sker noget. Det er hende, der bærer ansvaret for at de par ting, der rent faktisk virker nu, virker.
Jeg synes lige, at jeg vil slutte min del af denne tråd med at fortælle, at vi valgte en løsning fra Maxtel. Det var lidt besværligt, for skift til IP-telefoni skete samtidig med flytning og alt muligt andet, men Maxtel klarede deres del af showet til UG (eller til 12 efter den nye karakterskala :-), og de svarer stadig meget tålmodigt på alle vores spørgsmål om funktionalitet på de nye telefoner, som har rigtig mange knapper...
TDC Scale har jeg desværre haft nogle uheldig oplevelser med, og det kan jeg forstå jeg ikke er ene om. Dog vil jeg sige TDC ellers har muligheder for, at drive en fornuftige IP telefoni løsning, hvorfor det så tit går galt ved jeg ikke.
Tilbage til sagen, jeg vil tro du kan få en løsning enten IP eller ISDN til omkring. 17-23.000,- for hardware og installation. Alt afhængi af hvor mange bylinjer i skal have 2, 4 eller 6 og om det skal være stationærer eller trådløse telefon og hvordan jeres nuværende installation er.
TDC Scale har jeg desværre haft nogle uheldig oplevelser med, og det kan jeg forstå jeg ikke er ene om. Dog vil jeg sige TDC ellers har muligheder for, at drive en fornuftige IP telefoni løsning, hvorfor det så tit går galt ved jeg ikke.
Tilbage til sagen, jeg vil tro du kan få en løsning enten IP eller ISDN til omkring. 17-23.000,- for hardware og installation. Alt afhængi af hvor mange bylinjer i skal have 2, 4 eller 6 og om det skal være stationærer eller trådløse telefon og hvordan jeres nuværende installation er.
Evt. kan du kig her <link slettet af moderator>
Jeg skal da lige love for at du hiver det ene tudse-gamle indlæg frem efter det andet.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg skal da lige love for at du hiver det ene tudse-gamle indlæg frem efter det andet.
Men i øvrigt rigtig god stil, at spamme forumet med at rive gamle indlæg frem for at reklamere for sine egne produkter, og så lige krydre det ved at nedgøre konkurrentens :o)