Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check om andre bruger mine billeder og tekst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har en webshop og jeg bruger meget tid på selv at tage alle produktbilleder, redigere og optimere i Photoshop. Ligeledes bruger jeg lang tid på at skrive varebeskrivelser med SEO i tankerne.

Andre i min branche bruger producenters/leverandørers billeder og delvist eller helt deres tekster. Og jeg kunne sagtens forestille mig at nogle af mine billeder og/eller tekst ville blive kopieret af dem.

Da jeg ikke har tid til konstant at checke dette + der måske er sider jeg ikke kender der bruger mine billeder/tekst, tænkte jeg på om I kender til et værktøj der hhv. kan søge efter tekst, og et værktøj der kan søge efter billeder, for at se om nogle bruger mine ting?

På forhånd tak! :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15074
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:52

Google og Copyscape er geniale til den slags...

http://copyscape.com kan crawle for tekster. Det samme kan Google, hvis du tager et par tilfældige sætninger i dine tekster, og sætter dem ind i søgefeltet omgivet af gåseøjne " "...

Du kan ligeledes bruge Google til at crawle billeder. Du oploader bare billedet her, og så viser Google sider, som anvender det samme billeder, eller billeder der ligner det...

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:01

Fedt! Det vil jeg kigge nærmere på - tusind tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)