Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. kontakt til producent af en vare som jeg gerne vil sælge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nogle spørgsmål vedr det at kontakte en producent for at få lov til at sælge deres produkter.

JEg har fundet et produkt i udlandet som ikke bliver solgt herhjemme, jeg kan i hvert fald ikke finde det via deres egen hjemmeside. Jeg vil ikke ud med endnu om hvilke produkt det er, men vil gerne ahve nogle råd til hvad jeg skal gøre/sige/skrive til dem. Jeg kunne godt tænke mig at sælge deres produkter i en webshop som jeg så vil lave. Hvordan præsenterer man det bedst for dem. Jeg har jo ikke en shop endnu som jeg kan vise dem, da det kun er deres produkter jeg godt kunne tænke mig at sælge.. Så det jeg egentlig bare gerne vil høre jer om, er hvilke gode råd I har til det.

God aften

Vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Skrevet kl. 10:46

Prøver lige igen.. Jeg vil gerne høre hvordan I mener jeg griber det bedst an mht til at kontakte en producent som har varer jeg gerne vil sælge i DK...

kom gerne med tips og tricks:-)

God dag

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 15:53

Hej Tonny

Jo større forståelse og erfaring du har om dine kunder og dit produkt, jo større styrke har du, når du skal tale med leverandører og andre interessenter. Som jeg læser ud af dit indlæg, så har du ikke så meget viden om området?

Så må du tage den derfra. Gør dig så klar til samtalen med leverandøren som mulig. Opret fx en web site - det er billigt måske 500 kr., undersøg markedet og snak med mulige kunder. Få så meget viden som muligt og påtag dig rollen som virksomhedsejer fra Danmark med en god hjemmeside og adgang til kunder. Så kan du ringe. 

Som forberedelse kan du evt. udarbejde en forretningsplan, den guider dig i den rigtige retning. Find: skabeloner og viden om forretningsplan her.

kh

Mogens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Hej Tonny.

Nu fik jeg ikke fat i hvor producenten er fra, men jeg ville da helt sikkert prøve at researche lidt på virksomheden. Måske finde ud af hvem der sidder med partner-salg. Derefter tage telefonsik kontakt til den pågældne person.

Fortæl hvem du er, hvad dine tanker er, hvad du forventer du kan omsætte for her i DK og hvordan du vil gøre det.
Er det et specielt produkt, som du mener kan sælges i DK, så ville jeg da prøve at lave en budget aftale med dem, sådan at du måske kan blive eneforhandler i DK.

Håber det kunne bruges.

Mvh Niklas

Tilmeldt 28. Oct 08
Skrevet kl. 23:07

Hej Mogens og niklas

Tak for jeres svar. Det er altid godt med lidt feedback... OG de ting I har skrevet vil jeg helt sikkert have med i tankerne... 

Og jeg vil helt sikkert kigge nærmere på dine ting på din hjemmeside Mogens.

God aften

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)