Jeg har netop lanceret en ny webshop, hvor jeg sælger voks og vedligeholdelse inden for mange områder! I denne tid har jeg specielt fokus på voks til ski, snowboard og langrend. Jeg vil løbende udvide mit varersortiment med nye former for voks. Jeg ønsker derfor konstruktiv feedback på min nye webshop, så jeg kan få gjort den endnu bedre.
Angående min facebook-side, så mangler jeg meget få likes, før jeg kan få et større indblik i aktiviteten på siden. Er der nogle, som har et par gode fif's til hvordan jeg opnår de sidste likes?
Har kigget lidt på din hjemmeside :-) Overordnet ser den godt ud, men med nogle ting, som jeg personlig selv syntes :-)
1) Når du trykker på i din menu-linje, så kan man se man er inde på produkter, men den stjerne ude i siden er også som om den er nede? Hvilket den kun gør ved Produkter? Da stjernen kun fører en tilbage til forsiden, formoder jeg dette måske er en fejl? :-)
2) Syntes PERSONLIGT selv, at din sidebar fylder meget af siden, og tager lidt af opmærksomheden. Da jeg syntes det "irritere" ens øjne, at man ser så meget af sidebaren når man kigger på produkterne :-) - Nok en smagsag ;-)
Mvh. Mads Holst
// phone-gear.dk Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.
Hvis du kigger på min webshop igen, så har jeg byttet om på placeringen af forsiden og produktsiden, så det ikke kommer til at se helt så dumt ud med den stjerne, som også er "presset ned". Jeg har nemlig godt selv bemærket det, men jeg kan ikke løse problemet desværre.
1. Hvis du gerne vil have noget ud af din LIKE kampagne kan det være det skulle være lidt mere fremhævet end blot som en linie øverst på siden. Brug gerne genkendelige farver eller logoer fra Facebook. Læg eventuelt en pop up ind når gæster kommer ind.
2. Har du mulighed for at lave kategorier med vare-link i din footer som kan hjælpe på din SEO?
Hjemmesiden ser fin ud, men der er dog nogle ting, som jeg synes du burde ændre.
1: Fx overstrening af tilbud på de forskellige varer. For mig ser det uprofessionelt ud med den blå farve. Hvorfor ikke bare vælge en rød og enkelt streg henover i stedet?
2: En anden ting jeg lægger mærke til, er knappen 'Tilføj til kurv'. De står meget forskelligt på sitet. Er det ikke muligt for at at få placereret dem på en lige linje.
Ellers flot hjemmesiden
Hilsen Jonas
Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.