Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

årsrapport

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et lille internet firma som jeg arbejder lidt med, nu er det sådan at der skal afleveres årsrapport, omsætningen har ligget på 3 mill ca så ved jeg der ikke er nogen krav om at revisor skal sætte sit stempel ( ER DET RIGTIGT ) hvis det er rigtigt hvorledes gør man så sender man årsbalance eller nogen der ved hvordan man gør det slev selv :) Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:07

du må godt selv - hvis du kan lave korrekt regnskab med skattekorrektioner, ledelseserklærning osv + elektronisk indberette inkl. selskabsslevangivels. Du må også få det gjort af andre uden revisionforudsat at der ikke i dine vedtægter ved stiftelsen er indsat noget om, at du skal ha revision

Hvis du slet ikke aner hvordan så ville jeg få en der har gjort det før til at gøre det første gang sammen med dig eller alene

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:23

Hmmm... du kan jo starte her

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=158560

Hvis du allerede nu er i tvivl om, hvordan det hele foregår, så kan jeg kun anbefale at købe lidt sagkyndig assistance hos en revisor eller lignende.

Jeg vover da også den påstand, at du formentlig vil spare mere i omkostninger og skat end det, du i givet fald skal betale for assistancen.

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 16:05

Hej

Jeg synes da at 3 mill er en god omsætning og der må da være en del indtægter og udgifter. Det betyder også, at en revisor har noget "at arbejde med" og kan sikre den mest gunstige skattebetaling for dig.  Måske bliver udgiften til revisor dækket ind blot ved det, han kan spare dig i skat?

Læs mere om bogføring og regnskab og vurder om du skal/skal ikke bruge revisor. Det er nemlig ikke et krav, du skal bruge revisor.

mvh

Mogns

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:32

Hej "nagaland"

Skulle du få brug for hjælp til selvhjælp er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh

ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)