Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skribent: Anmeldelse af dating sider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en freelancer til at skrive en anmeldelse af en dansk dating side. Artiklen skal være på omkring 500 ord og struktureret løst ud fra en skabelon.

Opgaven består i:

Researche en smule om siden (links vil blive givet)

Logge ind på siden og kigge lidt rundt (du kan få log ind eller oprette en profil selv)

Skrive en anmeldelse af siden ud fra objektive kriterier

Der er ikke tale om at skulle teste siden ved at oprette en udførlig profil osv og desuden vil du få adskillige eksempler på hvordan den typiske anmeldelse ser ud. Det er nok en fordel hvis du har en smule interesse eller erfaring med online dating i forvejen, men ikke noget krav. Jeg forventer du bruger ca. 1 time til opgaven, så byd ud fra det. Hvis du skriver en god tekst og i øvrigt er interesseret kan det sagtens tænkes at der kan komme løbende opgaver om at skrive flere om andre dating sider.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:18

Hos Amino Freelancer kan du lægge din opgave i udbud og hurtigt få tilbud fra dygtige skribenter.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 16:21

Hej Erik. Det kan jeg godt hjælpe dig med. Jeg sender dig en besked med det samme :-)

Mvh.

Kristian.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:29

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:09

Den vil jeg gerne skrive for dig. Jeg har tidligere skrevet en masse SEO-tekster om dating; desuden har jeg mødt min kæreste på dating.dk, men jeg lover at være upartisk. ;) Nå, du får en personlig besked.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)