Hej, er der nogen har konkret indsigt i forretningsmulighederne i et såkaldt "dealsite" som fx. spotdeal, sweetdeal, dagensbedste osv. osv.? Der findes jo et hav af dem, så det må jo vidne om der er muligheder - medmindre markedet er oversvømmet allerede. Og kender nogen til evt. webudviklere som har udviklet nogle af de eksisterende sites?
Altså hvad vil du? Vil du have et produkt på et af disse dealsites eller vil du selv lave et dealsite? Hvis det er det sidste, hvor du selv vil lave et - så skal du KUN gøre det, hvis du kan finde dig en niche. At lave et dealsite som sweetdeal eller downtown vil du ikke få noget ud af.
I forhold til, at få et dealsite lavet - så kan du finde billige templates på nettet eller få næsten alle webprogrammører til at lave det.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Tak for feedback Kenn - det er min plan at undersøge mulighederne for et nyt dealsite - men som du foreslår indenfor en niche, og med et design som er væsentligt mere elegant end de sites som allerede findes. Hvad ved du om sweetdeal eller downtown siden du kan udtale dig om at man ikke vil kunne få noget ud af det? Kender du nogen som har en stake i det - eller arbejder der?
det er min plan at undersøge mulighederne for et nyt dealsite
Der ER muligheder for at forbedre dealsite markedet hvis man har den rette ide.... jeg har selv med en kammerat snakket om en løsning men tiden har desværre ikke været der endnu....
Blylloff:
Hvad ved du om sweetdeal eller downtown siden du kan udtale dig om at man ikke vil kunne få noget ud af det?
Har man undersøgt hvordan de arbejder så kan man nemt finde en bedre løsning....
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvad ved du om sweetdeal eller downtown siden du kan udtale dig om at man ikke vil kunne få noget ud af det? Kender du nogen som har en stake i det - eller arbejder der?
Downtown.dk var de første på det danske marked og har dermed en fordel ved dette. Sweetdeal er ejet af Berlingske Media og har dermed en annonceringsfordel som meget få har. Sweetdeal er desuden de største på det danske marked! Begge dealsites er yderst brede, hvorfor det er meget svært at gå ind i konkurrence med dem, da man ikke kan tilbyde det samme som de kan - hvorfor du skal finde en niche.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.