Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som kan anbefale en dygtig håndværker??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Fra  CompuSolutions Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da vi har ansat nogle flere folk og derfor er tvunget i større lokaler har vi i forbindelse med bl.a. flytningen brug for en håndværker/altmuligmand til at samle vores møbler og ledningsføring osv. i vores nye lokaler. Derudover har vi nogle andre småting som vi også godt kunne bruge noget hjælp til da vi aldrig selv får det lavet.

Der er tale om en lille opgave med en forventet varighed på ca.3 dage, og opgaverne skal udføres i Randers (henholdsvis d. 20/12 & 27/12 og den sidste dag er fleksibel), så jeg tvivler på at håndværkere fra Fyn og Sjælland vil finde den særlig interessant, men det er jo op til den enkelte at vurdere.

Hvis I kender nogle som I kan anbefale så hører jeg gerne fra jer, og hvis der skulle sidde nogle her som gerne vil byde ind på opgaven skal I også være mere end velkomne.

Jeg vil dog lige sige at jeg er ikke interesseret i tilbud på en billig udenlandsk håndværker som ikke arbejder under overenskomst, og som ikke betaler moms og skat. Vi er en seriøs virksomhed, og vi søger seriøse samarbejdspartnere, og er villige til at betale en fair pris, for at få udført et ordentlig stykke arbejde.

Håber at få nogle interessante henvendelser.

Martin Jensen 

 

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Et bud er http://www.mkmultibyg.dk. Om han har tid ved jeg ikke. Men han bor i Randers.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Fra  CompuSolutions Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.. Jeg giver ham et kald på mandag :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)