|
Jeg leder med lys og lygte efter et program som kan gemme vores kunder i en database, hvor vi kan tilføre ordre, og sende faktura direkte ud fra kundens ordenr. desuden må der meget gerne være mulighed for at gemme arbejdstider på vores medarbejdere, og desuen skal der være en kalender hvor vi kan udfylde dagens program, aftaler osv, findes der et program der kan alt dette, og gerne mere til selvfølgelig, prisen er ikke det vigtige, brugervenlighed og mulitibruger adgang er vigtigere. Skal det være sådan et epr system?, da vi vist også står og mangler sådan et til vores nye kurer afdeling, giv mig nogle guldkort her...:-)
på forhånd tak
christian |
Prøv at kigge på timelog - hedder vist bare www.timelog.dk - Det bruger vi til projektstyring og tidsregistrering - både til fakturering og løn. Måske det er et system for jer. Vi har brugt det i et års tid efterhånden og det virker ok.wil:Jeg leder med lys og lygte efter et program som kan gemme vores kunder i en database, hvor vi kan tilføre ordre, og sende faktura direkte ud fra kundens ordenr. desuden må der meget gerne være mulighed for at gemme arbejdstider på vores medarbejdere, og desuen skal der være en kalender hvor vi kan udfylde dagens program, aftaler osv, findes der et program der kan alt dette, og gerne mere til selvfølgelig, prisen er ikke det vigtige, brugervenlighed og mulitibruger adgang er vigtigere. Skal det være sådan et epr system?, da vi vist også står og mangler sådan et til vores nye kurer afdeling, giv mig nogle guldkort her...:-)
på forhånd tak
christian
Bliv gratis medlem