Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at holde styr på kunder og medarbejdere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder med lys og lygte efter et program som kan gemme vores kunder i en database, hvor vi kan tilføre ordre, og sende faktura direkte ud fra kundens ordenr. desuden må der meget gerne være mulighed for at gemme arbejdstider på vores medarbejdere, og desuen skal der være en kalender hvor vi kan udfylde dagens program, aftaler osv, findes der et program der kan alt dette, og gerne mere til selvfølgelig, prisen er ikke det vigtige, brugervenlighed og mulitibruger adgang er vigtigere. Skal det være sådan et epr system?, da vi vist også står og mangler sådan et til vores nye kurer afdeling, giv mig nogle guldkort her...:-)

på forhånd tak

christian

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 23:38

wil:

Jeg leder med lys og lygte efter et program som kan gemme vores kunder i en database, hvor vi kan tilføre ordre, og sende faktura direkte ud fra kundens ordenr. desuden må der meget gerne være mulighed for at gemme arbejdstider på vores medarbejdere, og desuen skal der være en kalender hvor vi kan udfylde dagens program, aftaler osv, findes der et program der kan alt dette, og gerne mere til selvfølgelig, prisen er ikke det vigtige, brugervenlighed og mulitibruger adgang er vigtigere. Skal det være sådan et epr system?, da vi vist også står og mangler sådan et til vores nye kurer afdeling, giv mig nogle guldkort her...:-)

på forhånd tak

christian

Prøv at kigge på timelog - hedder vist bare www.timelog.dk - Det bruger vi til projektstyring og tidsregistrering - både til fakturering og løn. Måske det er et system for jer. Vi har brugt det i et års tid efterhånden og det virker ok.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:44

hmm... det ser ud til at kunne en hulens masse ting...

har jeg forstået det ret, at man kan købe forskellige moduler... dvs. man behøver ikke at investere i hele programmet ?!

Og hvad koster det program, jeg kan ikke rigtig finde noget på deres website... ?!

Mvh Brian

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:28

Vi har et projektadministrationssystem som lever op til en del af de krav du har, hvad systemet ikke allerede dækker vil vi meget gerne videreudvikle til dig (mod betaling naturligvis). Jeg syntes selv det er super intuitivt og der er multibruger adgang, så det "vigtige" skulle være på plads.

Hvis du gerne vil have en præsentation af systemet og måske en lille snak om hvad der skal ændres for at det ville virke optimalt for dig, skal du være velkommen til at kontakte mig på psj@taketwo.dk eller på 40685707. 

Hvis du har en konkret kravsspecifikation til systemet, kan du sende den til mig, så skal jeg hurtigst muligt sende dig et estimat over hvad det vil koste at tilrette systemet til dine behov.

Mvh Peder 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)