Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-knap: Hvorfor bliver mit delte billede så småt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min programmør og jeg arbejder på at implementere Facebook-sharing af et billede fra min hjemmeside. Vi vil gerne vise billedet i sin helhed, men selvom vi har fulgt Facebooks instrukser om at bruge stor billedstørrelse på 1200px til 630px (dvs. over dobbelt så stor en størrelse som der skal vises), viser Facebook alligevel kun en lille udgave af billedet. Med min programmørs ord:

On a website we have a Facebook share button. With Facebook's javascript version of its Feed dialog, a user can upload an image to his timeline. As Facebook indicates, we are using an image size of 1200px by 630px. It all works, only the picture is rendered small. What do we need to do for Facebook to render a larger size?

Er der mon nogen herinde, der har kendskab til denne problematik, og som vil hjælpe?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har du et link hvor vi kan se hvad den gør forkert?

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky, tak for svar! Her kan du se funktionaliteten (og kun funktionaliteten - der kommer bare en popup, som poster et billede). Som du kan se, vises billedet meget småt, selvom det er 1200px*630px og altså ifølge Facebook burde blive vist som et stort billede.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det have noget at gøre med at det billede ikke er stort nok?

Som jeg kan se er det billede i bruger "kun" 1200px x 600px hvor facebook siger at billedet skal være mindst 1200px x 630px.

Tror at du mangler de sidste 30px i højden.

Prøv at gør billede større også prøv igen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

og prøv gerne med en størrelse som er over 1200 x 630 så billeder bliver afvist som stort fordi i lige lige på grænsen.
Så prøv at lav det 1250 x 650 som test.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for forslaget. Det undrer mig, at du kun ser 600px i højden. Min programmør siger, at billedet er og hele tiden har været 630px, så det kan ikke være det.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, først nu ser jeg din anden besked ... Vi prøver med et større billede!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu siger min programmør, "OK, the picture of the test is 600px. I will change that, but previously we had bigger images." Så det var rigtigt nok, at du så 600px! Beklager forvirringen...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv i første omgang at få det ombyttet til et billede i fx 1250 x 650 fx.
Måske at det tidligere billede kan være for stort.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)