Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hampolie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Evening Star Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har en olie presser som vi har bruge til at presse rapsolie og linolie men vi har også presse lide hampolie men have bruger man hampolie til????

For vi har noget vi gerne vil af med.

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Evening Star

Erhvervsparken 7

7800 Skive

Mobil nr 24674032

Mail. salg@eveningstar.dk

WEB. www.eveningstar.dk

Tilmeldt 25. Sep 12
Fra  Evening Star Skrevet kl. 10:21

Her må da være en eller to her inde som ved hvor vi kan sælge lidt Hamp olie???

Hilsen

Bjarne

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:52

Du har lavet det selv, men ved ikke hvor du sælger det. Burde du ikke selv vide det? Men uden at vide noget om hampeolie, så lavede jeg en hurtig søgning kan jeg se at Matas sælger det samt det bliver brugt i rawfood. Hvor svært kan det være!

Derudover skrev du opslaget kl. 7 - måske du skulle give folk lidt mere tid end 3 timer!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 11:03
Tilmeldt 25. Sep 12
Fra  Evening Star Skrevet kl. 11:07

KennM

Ja jeg ved da godt at Matas sælger det men det er ikke noget jeg kan bruge til noget det du kommer med jeg har ca. 2-300 liter som jeg vil sælge og uden at vide det sååå tror jeg ikke lige det er noget man lige kan sælge til Matas ved. Med tak

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Evening Star ApS:

KennM

Ja jeg ved da godt at Matas sælger det men det er ikke noget jeg kan bruge til noget det du kommer med jeg har ca. 2-300 liter som jeg vil sælge og uden at vide det sååå tror jeg ikke lige det er noget man lige kan sælge til Matas ved. Med tak

Du har ret - jeg burde selvfølgelig vide, at du kun har produceret 2-300 liter. Jeg burde kunne læse det du IKKE skriver.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)