Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler en revisor til at kigge på nogle økonomiske papirer i forbindelse med et v irksomhedskøb, er der nogen herinde der har kendskab til en god billig revisor eller evt. en der er ved at færdig gøre sin revisor uddannelse?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen Ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:42

Jeg vil anbefalde min egne revisor. Det er Jan Kokholm fra Bille og Buck-Andersen A/S. www.bba.dk De er nemme at arbejde sammen med, har hurtig service og er meget vant til at arbejde for små selskaber. Desuden har de hjulpet os med at oprette holdingselskaber til driftselskabet, så de har styr på papirgangene.

De er også rimelige billige tror jeg. Ihvertfald faldt vores bogholderi regning til 1/4-del da vi skiftede til dem og vores revisor regning (årsregnskab) faldt til under det halve.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:42

Der er også Vistas - ikke at forveksle med vindmølleproducenten Vestas. Wink

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:58

Pris er en ting, men nu hvordan er de til at overholde deadlines?

Nu har jeg desværre prøvet et par større revisionshuse som har haft svært ved at overholde deadlines - ofte måtte true med bål og brænd før de fik sat hastigheden op.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)