Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SALON!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går med drømmen om at starte min egen beauty salon dog en lille en, eller er det bedre at have den registreret hjemme til at starte med? Ved at det er en benhård konkurrence, men jeg vil gerne tage kampen op!
I må gerne komme med ideer og fif og hvor man skal lede efter butikker osv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 06:29

Hej Trisse

Jeg ved ikke om du har overvejet at leje en stol i en allerede eksisterede salon?
Mange lejer en stol og køre det hele under sit eget navn og når så der er bygget en solid kundegruppe op så flytter man med sine kunder til sine egne lokaler.

I starten vil du sikkert have en del huller i din dag, og måske er ejeren allerede så fuldt booket at han begynder at afvise sine faste kunder, her ville det være smart hvis du kunne træde til og "udleje" dig selv til ejeren og klippe kunden i ejerens navn. Du får godt nok ikke kunden med dig når du flytter men du får fyldt et hul i dagen og tjener nogen penge.

Hvis jeg var dig, ville jeg klart kigge efter nogen som søger at ansætte en frisør, også melde dig på banen med at en deltids ansættelse (eller freelancer) som hjælper med at tage fat når de har for mange kunder og leje af en stol ved siden af til at opbygge din fremtidige salon.

Det er dog vigtigt at man har klare aftaler mellem ejeren hvordan i håndtere kunderne så i ikke begynder at "stjæle" kunder fra hinanden.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 16:19

Hej Trisse

En vigtig ting for at skille sig ud er, at have et genkendeligt navn og logo, så folk husker dig når de får det fortalt/vist.

Jeg kan hjælpe dig med meget mere end navn. Så hvis du også tænker logo, visitkort, hjemmeside osv. så kontakt mig. Så tager vi en snak om mulighederne. Det er slet ikke så dyrt som du tror.

Tjek min hjemmeside www.luttermanndesign.com hvor du kan se nogle af de ting jeg har udført.

Med venlig hilsen

Jacob Luttermann

Luttermann Design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)