Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave forretningsbetingelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg leder efter en advokat eller lign. som kan lave forretningsbetingelser for en webshop, det er vigtigt at den laves så den afspejler de gældende love og regler om fx garanti, levering og returnering, reklamationer og lign.

Måske der er nogen der ligger inde med oplysninger om at lave sådanne forretningsbetingelser. Eller som har erfaring med at lave forretningsbetingelser eller kender en der kan.

Betaler gerne for det.

MVH

Kim Sand Sørensen
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:43

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09

Hej Kim,

Jeg har mange gange rådgivet webshop-ejere om, hvordan set-up''et og betalingsflowet i webshop''en skal være, og hvilke oplysninger og vilkår, der skal fremgå og gøres opmærksom på, når man indretter en webshop eller en hjemmeside

Du er meget velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende for en snak herom.

Mvh

Karsten
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 23:10
Dato: 1/23/2006 7:33:42 PM Forfatter:Kim Sand

Hej allesammen

Jeg leder efter en advokat eller lign. som kan lave forretningsbetingelser for en webshop, det er vigtigt at den laves så den afspejler de gældende love og regler om fx garanti, levering og returnering, reklamationer og lign.
Måske der er nogen der ligger inde med oplysninger om at lave sådanne forretningsbetingelser. Eller som har erfaring med at lave forretningsbetingelser eller kender en der kan.
Betaler gerne for det.
MVH
Kim Sand Sørensen

Hej Kim,

Jeg kan kun anbefale min kollega Michael Thiesen, der har skrevet om emnet og undervist på universitetet om emnet og lavet flere undersøgelser af forretningsbetingelser i webshopsnettet for danske aviser. Ring til ham, medmindre du har valgt. Du kan finde hans nummer på nedenstående sites.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Hej Kim,

Jeg har hjulpet mange ejere og bestyrer af webshop''s med at få indrettet deres hjemmeside korrekt, så den overholder lovgivningens regler om f.eks. indkøbs- og betalingsflow, fortrydelsesret, oplysningsforpligtelser, godkendelse af salgs- og leveringsbetingelser, markedsføringsretlige forhold mht. f.eks. nyhedsbreve, persondatabeskyttelse mv.

Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig for en helt uforpligtende snak, herunder om input til arbejdets omfang, estimeret pris mv.

Mvh - og ellers rigtig god held med dit projekt

Karsten
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)