Hej allesammen Jeg leder efter en advokat eller lign. som kan lave forretningsbetingelser for en webshop, det er vigtigt at den laves så den afspejler de gældende love og regler om fx garanti, levering og returnering, reklamationer og lign.
Måske der er nogen der ligger inde med oplysninger om at lave sådanne forretningsbetingelser. Eller som har erfaring med at lave forretningsbetingelser eller kender en der kan.
Betaler gerne for det.
MVH
Kim Sand Sørensen |
Hvem kan lave forretningsbetingelser
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Og her er mere: Net-tjek-for-erhvervsdrivende |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Hej Kim, Jeg har mange gange rådgivet webshop-ejere om, hvordan set-up''et og betalingsflowet i webshop''en skal være, og hvilke oplysninger og vilkår, der skal fremgå og gøres opmærksom på, når man indretter en webshop eller en hjemmeside.
Du er meget velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende for en snak herom.
Mvh
Karsten |
Hej Kim,
|
Hej Kim, Jeg har hjulpet mange ejere og bestyrer af webshop''s med at få indrettet deres hjemmeside korrekt, så den overholder lovgivningens regler om f.eks. indkøbs- og betalingsflow, fortrydelsesret, oplysningsforpligtelser, godkendelse af salgs- og leveringsbetingelser, markedsføringsretlige forhold mht. f.eks. nyhedsbreve, persondatabeskyttelse mv.
Du er derfor meget velkommen til at kontakte mig for en helt uforpligtende snak, herunder om input til arbejdets omfang, estimeret pris mv.
Mvh - og ellers rigtig god held med dit projekt
Karsten |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)