Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgaven DU har en betydning for

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg går i 10. klasse og skal igang med mit OSO-projekt. En opgave hvor jeg skal skrive om hvad jeg vil i fremtiden og eftersom jeg vil være iværksætter skriver jeg herinde for at få lidt hjælp til et 12 tal :)

Mit spørgsmål er:

Vil du mene at det er bedst at lave en problemformulering om iværksætteri generelt eller om en virksomhed jeg kunne tænke at lave mig? Skriv også gerne et bud på en interessant problemformulering, altså et typisk problem for iværksættere eller et stort problem som en virksomhed kan have.

Og hvis du er en ekstra flink sjæl som har meget erfaring med iværksætter, har nogle spændende synspunkter mm. og 10 minutter vil jeg meget gerne interviewe dig over tlf, mail eller møde.

Tak for din tid og aften :)

Frederik

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:31

Hej Frederik

Så vidt jeg har forstået OSO, handler den om, at du skal afklare dine ønsker til din fremtid og dermed komme i retning af at få fastlagt din uddannelsesplan.
Derfor vil det for mig at se være bedst at lave en problemformulering, der handler om, hvordan du bedst bringer dig i position til at etablere din egen virksomhed inden for et felt, der interesserer dig.
Du vil så få brug for at undersøge kompetenceudvikling både inden for dit "fag" og inden for iværksætteri. Det vil blive en omfattende opgave, men med din iværksættertrang skulle det nødig skræmme dig.

God vind.

Hans 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)