Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tavse investorer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi harbrug for lidt startkapital. Vi dækker selv behovet for 50% og søger dækning for de sidste 50% (mindre end 200.000).

Vi har søgt - og været selektive i vores udvælgelse af hvem vi ville kontakte, udfra Investors profil.

Vi har sendt vores "executive summary" til de således udvalgte.

Vi har fået en lang næse!

Aminos egne oplysninger viser langt flere udbydere en efterspørgere.

Jeg synes derfor godt man kunne forvente et svar på henvendelsen, så man kunne blive bekræftet i at "der er nogen i den anden ende".

Vi kan ikke forvente at alle skal synes at vores ide er fremragende, men en bemærkning her og der kunne måske være hjælpsom, eller blot et venligt nej tak, men held og lykke med projektet, kunne lune lidt.

Oplever du det samme??

Med venlig hilsen

Finn

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 20:13

Jeg brugte Amino Kapital - og oplevede fuldstændig samme resultat. Jeg fik ét svar dog, så siden virker i hvert fald.

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

Vi mangler et eksempel på nogen der rent faktisk har fået investorhjælp på Amino Jeg har også forsøgt mig og fået et par svar, men deres krev og forventninger var helt ude i hampen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:
Vi mangler et eksempel på nogen der rent faktisk har fået investorhjælp på Amino Jeg har også forsøgt mig og fået et par svar, men deres krev og forventninger var helt ude i hampen.
jeg tror de færreste investorer vil stå frem, men kan sige at jeg kender til tilfælde bestemt. Hvor mange og hvor effektivt aner jeg ikke, men jeg kan sige, at jeg selv har afvist en del gennem tiden - langt oftest af den simple årsag, at de mente mine krav og forventninger var helt ude i hampen. Det var jeg så ikke enig i, jeg tror mange der søger penge er helt urealistiske med hvilke forventninger investorer har til hvilke ideer de kaster penge efter. Kravene fra investorer er STORE - ingen tvivl om det, både til projektmagers egen indsats i tid og penge og i den dokumentation der gives.

Læs evt om INVESTOR RÅD og tanker om BANK ELLER INVESTOR?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

At finde villige investorer er som at pirke torsk (uden nogen sammenligning). Man sender sin krog ned i mørket og håber at fisken bider på. Med sonar kan man se at der er fisk under en - men jo ikke tvinge dem til at bide på. På samme måde er det med Amino. Der er nogle potentielle investorer som måske bider på hvis den rigtige krog er der.... Som med fiskeri kræver det at finde en investor meget arbejde, tålmodighed og held.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen selvfølgelig er det op til den enkelte investor at sætte sine kriterier og det er også helt frivilligt at svare. Problemet er blot, at Amino foregøgler newbies, at her er der et stor kreds af investorer, der stiller så-og-så mange millioner til rådighed for iværksættere. Virkeligheden er en anden.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:55

Henrik Koudahl:
Der er nogle potentielle investorer som måske bider på hvis den rigtige krog er der.... Som med fiskeri kræver det at finde en investor meget arbejde, tålmodighed og held.

Tjoeh men derfor behøver man vel ikke at tilsidesætte ganske almindelig høflig opførsel og i det mindste skrive et "Nej tak tilbage"
Det mener jeg så er det mindste man kan gøre, når man selv annoncerer sig som investor på Amino.
Men jeg er nok bare gammeldags. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Jesper Hansen:
Men jeg er nok bare gammeldags. 

Det var jeg også en gang - men må desværre sande at den kultur som er udbredt i Sydeuropa - om at stilhed eller manglende svar - er lig et nej har bredt sig nordpå. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:41

Jeg er 100% enig i, at man altid svarer alle - uanset man står som investor eller andet, det er absolut ufint ikke at svare

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Den Plus-profil, hvorunder jeg havde en annonce og rettede henvendelse til adskillige investorer, eksisterer ikke mere, så jeg kan ikke vise dig min svar-statistik, men den er MEGET pauver, kan jeg hilse at sige :-(

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)