Hej :o)
Jeg har valgt at sætte en af mine webshops til salg, pga. fokus på andre projekter + mine SEO-kunder.
Her er lidt informationer om om shoppen:
Webshop med både B2C- og B2B-salg med eget lager sælges.
Webshoppen er den største inden for sin niche.
Kræver meget lidt tid at passe. (Under én time om dagen ink. administration og pakning af ordre). Jeg har fokuseret på, at tidsoptimere shoppen så meget som muligt.
Har ordre hver dag.
Har været omtalt i flere større medier.
Har super gode placeringer på Google, pga. store investeringer i SEO fra både mig, men også større SEO-firmaer.
Shoppen har deltaget i både Shopcamp og Workaway, hvor der er blevet arbejdet intenst med at optimere shoppen med hjælp fra de dygtigste e-handelsfolk i Danmark.
Et perfekt produkt med mulighed for benyttelse af dealsites, ligesom jeg tidligere har gjort.
95% af alle salg kommer organisk fra Google. Markedsføringsbudgettet er meget lavt, da stort set alle salg kommer fra organisk trafik fra Google.
Alle sociale profiler som Facebook, Twitter og Google+ medfølger selvfølgelig i købet.
Varelagers værdi: 66.000 kr.
Inventar værdi: 4000 kr
Har store kunder på referencelisten som f.eks. Amino.dk, Rigshospitalet, Nybolig, Sas osv.
Shopsystem: Prestashop
Sælges som komplet shop med ALT. Dvs. lager, inventar (kasser m.v.), printer, labelpapir, kuverter osv, så du har ALT til at starte. Desuden hjælper jeg også med rådgivning og opsætning, så ny køber får det bedste udgangspunkt for at drive shoppen videre.
Shoppen sælges for 369.000 ex. moms inklusiv varelager og inventar til en værdi af i alt samlet 70.000. Ved hurtig handel kan der forekomme afslag :o)
Shoppen laver et lille 5-cifret beløb i overskud om måneden.
Hvis det har interesse, hører jeg meget gerne fra dig.
Jeg har samlet flere informationer i et dokument, som kan sendes ved interesse.