Schyyy....... afhænd partiet og hyg dig med fruen. Køb hende en ring,giv hende et kys og en lækker middag. Hvis Lars Løkke,Anette Vilhelmsen (sølvræven) og alle de andre korrupte politikere kan fucke systemet som de gør og bare kalde det en fejl eller sidde og se lidt ynkelig ud på tv så kan du sgu`også. Jeg vil med min jura-viden gå så langt som at sige det knap nok kan være strafbart da det jo ikke er gjort med forsæt, lyder det til. ;-)
Og så hørte jeg at det skur , de trøjer lå i , det brændte ned og desværre ikke var forsikret så du skal vel have afskrevet dit tab ?
Pas på med den slags . Du kan vælge at sælge dem uden for eu så er det momsfrit og lovligt men du er selvf. stadig forpligtet til at betale skat af evt. overskud.
Det hele afhænger sådan set kun af at du mangler at fortolde det. Jeg ville få det afsat og som jeg skrev så er det jo ikke millioner vi taler om.
Følg Henriks råd. Det er dyrt at være importør og ikke fortolde tingene korrekt, og det kan jo spores i regnskab hvad man får ind og jo trækker fra som udgift.Der tages ganske tungt på importører der ikke fortolder
Du skal ikke betale moms som importørregistreret CVR men opgive IMPORTMOMS som du ser i linket .- ikke en omkostning men en registreringspligt - Told skal du betale men det er næppe en herregård og helt klart noget du skal overholde - så forbi et toldcenter og fortold i.h.t. fakturaen
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Følg Henriks råd. Det er dyrt at være importør og ikke fortolde tingene korrekt, og det kan jo spores i regnskab hvad man får ind og jo trækker fra som udgift.Der tages ganske tungt på importører der ikke fortolder
Du skal ikke betale moms som importørregistreret CVR men opgive IMPORTMOMS som du ser i linket .- ikke en omkostning men en registreringspligt - Told skal du betale men det er næppe en herregård og helt klart noget du skal overholde - så forbi et toldcenter og fortold i.h.t. fakturaen
jeg ville ringe til det nærmeste toldcenter og høre dem, jeg tror ikke lige man kan indberette via nemID, det skal som udgangspunkt jo ske ved at man fortolder korrekt fra start = ved pakkens ankomst, men de må kunne guide dig
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER