Jeg behøver heldigvis ikke byde på opgaver, da jeg får de fleste af mine opgaver via andre referencer, så derfor kigger jeg ikke på Freelancer, men jeg så lige denne tråd vedr. PrestaShop.
Hvilken version af PrestaShop kører du nu? Du skriver, du skal have rettet nogle småting. Det er en opgradering sjældent...men det afhænger af din version. Hvis du bruger en ældre version, skal der også findes nyt theme, evt. laves tilpasninger til dette m.m. Ligeledes virker mange gamle moduler ikke, hvis din shopversion er ældre end 1.4 - så det kan faktisk være ret omstændigt at opgradere - og langt mere end 5000 kr.
Umiddelbart er dit budget ret lavt (og jeg ville aldrig give fastpris tilbud, da der mangler alt for mange oplysninger).
Det tager noget tid med backup og setup af testshop samt opgradering. Måske er det derfor, du ikke får nogle bud? Der kan også gå mange ting galt med en opgradering, da den også afhænger rigtig meget af dit nuværende setup. Så du skal nok skrive nogle flere oplysninger på opgaven for at få bud - og ikke mindst bør du sikre dig, at vedkommende du vælger ved, hvad han/hun laver.